сряда, 26 август 2009 г.

непременно прочетете постовете на Качак - докато все още има какво да се спасява

1. hikari - МИЛОСТ за живите!
18:43
Бог да прости горкото момче!
цитирай
Редактирай | Изтрий
2. kass - ka4ak
18:48
Не мога да не оставя гневен коментар, когато чета подобна история. Предварително се извинявам за тона с който ще напиша мнението си по този въпрос. Синът ми е на 6 години и знае, че не бива да бърка в контакта, защото тока ще го убие на секундата. Е, питам се аз, информация ли липсва, контрол ли, не достатъчно възможности, филми, литература или думи, които да внушат на децата колко опасно е да опитват наркотици? Какво и как да се направи за да се преборим веднъж завинаги с този проблем. Ужасно е.
Жалко за младото момче, жалко за пропуснатия живот. Боже, опази децата ни, ние очевидно не можем...
цитирай
3. raders - не е чудно
18:50
Наркомана бог да го прости и държавата също бог да я прости...
цитирай
4. ka4ak - hikari Eлке,това е история с предизвестен край!Той даже се води дърт наркоман!
18:51
Какъв Бог,що се излагаш?Има ли наркотик,това е Бог!!!
цитирай
5. ka4ak - kass Иве,това ли ти е гневният коментар?На операционната маса ти казват да броиш и до колко изкарваш?
19:00
И аз като хирург ще те разфасовам,но ще те оставя жива!Но като се свестиш,няма да можеш да ме видиш,нито да ми кажеш нещо,нито да направиш някакво движение!Това е наркотика,ние нямаме защита от него!
цитирай
6. ka4ak - raders И ти пак сложи Бог!Какъв Бог бе хора,ТОВА Е ИЗКУСТВЕННА БОЛЕСТ!
19:09
И докато блеем и си мислим,че ще се оправи,даваме здравите деца на България за курбан,а и нашите семейства!Това пак повтарям е ДЪРТ НАРКОМАН!!!Обикновенно тази възраст е все едно сте на 95 години!!!
цитирай
7. kass - ka4ak
19:10
мм, никога не са ме оперирвали от нещо и все пак като изключим пластичната хирургия в другите случаи почти нямаш право на избор, или те опрират или умираш. При наркотиците обаче имаш избор...Ето това не разбирам, как и с какви средства да научим децата си, че не бива да опитват нито веднъж, дори от любопитство...
цитирай
8. ka4ak - kass Иве нали за това искам тестове в училище!!!
19:19
Децата всичко знаят,но пусто любопитство,а и не отива някой чичко или леличка,а обикновенно е най доброто приятелче!Плюс това са абсолютно убедени,че могат да спрат когато си искат!!!Теб където си изграден характер и човек,вярно на сила,но за 10 дни ще те направя да ходиш ти да си търсиш дрога!
цитирай
9. ka4ak - това е стара статистика!!!Сега началната възраст е с близо година по ниска!!!
19:36
04.02 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!

Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
СПАД-35 МИЛИОНА ЛЕВА!!!
Март-09.2006г-предложение на правителството,да се отмени забраната за еднократна доза!!!!!
изводите са от Вас!
следва продължение

П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!
следва продължение

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9698 Коментари: 22 Гласове: 2
цитирай
10. ka4ak - това е за възраните,които си мислят,че няма страшно!
19:38
06.03 02:34 - никога не е късно да станеш за резил!

Тези думи ми ги каза бай Васил,на 75 г. /бивш партиен секретар на голям софийски завод/,дошъл да ме поздрави за Новата Година!Какво чудно има,ще кажете Вие!?!Ще
Ви разкажа историята.Искам да я прочетете внимателно,моля Ви!
Разбрах за бай Васил от неговите синове.Дойдоха при мен с молба,да кача баща им в
комуната,за да го излекуваме!Тогава беше на 71г. и аз с недоумение изразих съмнение в тяхните намерения,да кача баща им в планината при момчета,които се стремяха да се справят със своята зависимост.С изненада открих,че техния разказ,не се отличаваше по нищо,от хилядите разкази на родители,които искат да помогнеме на техните деца,може би в едно имаше разлика,това беше човек,ръководил 1700 души персонал,решавал съдби и проблеми на тези хора и изведнъж,НАРКОМАН!А и възраста!Оказа се че и двамата братя,бяха кръстили момчетата си на неговото име ВАСИЛ!Каква беше историята?
Бай Васил,се почуствал,не добре,започнали болки и започнал да ходи по доктори за да се спаси от болките.Тука изследвания,там прегледи,пак изледвания и накрая РАК!Постъпил в раковата,пак изследвания и процедури,окончателна диагноза пак РАК!Постяват го в графата безнадеждни и му назначават /лечение/ с морфин,за по хуманно,да не изпитва болки и да си умре цивилизовано!Сестра му,като разбира за диагнозата/тя е
в Австралия,споделя с братята,че и тя е имала същата диагноза,но един млад лекар е открил,че това няма нищо общо с рака и назовала точната диагноза и как тя се е оправила!Те предприемат необходимите мерки и О ЧУДО,няма рак и баща им се оправил.Нищо му няма,здрав е!От раковата го изписват,но тъй като вече не е болен,спират и морфина.И от тук тръгват проблемите!Братята не подозират,че баща им е станал наркоман,забелязват,че всеки ден около баща им идват,млади момчета и момичета,но обяснението на баща им,че те му помагат,те намират са съвсем естествено,Едва когато идват новите собственици на апартамента на баща им/тристаен апартемент,93 кв2,продаден за 4000лв/,те разбират какво е станало!Но вече е късно,но
все пак да го спасим,той е наш БАЩА!
Тогава се запознах с тях,те бяха дошли покрай шумотевиците в пресата за Белмекен.Не
го качихме в комуната,оказа се че имат една срутена къща в село до Червен Бряг,закарахме го там,в началото имаше проблеми,братята се редуваха да го наглеждат,стабилизира се,започна да работи по къщата,стегна я,взеха му и крави,прасета,кокошки.Сега не може да познаете къщата,градината е образцова!Всичката зимнина за семействата на братята и сестра им е негово производство!
Дойде да ми благодари и да ме поздрави за Новата 2009 Година,искаше да ми целува ръка,отблъснах го вежливо,тогава ми каза:НИКОГА НЕ Е КЪСНО ДА СТАНЕШ ЗА РЕЗИЛ!


Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4980 Коментари: 28 Гласове: 2
цитирай
11. ka4ak - а това малко да се светнете какво прави на нас!
19:42
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите

Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4860 Коментари: 9 Гласове: 1
цитирай
12. ka4ak - то явно ще си е монолог!
20:05
08.02 23:09 - деца-родители-наркотици

Как може да сме полезни във възпитанието на нашите наследници,как да ги предпазим и контролираме,без да ги нараним,как да ги съхраним с висок морал и жажда за живот!Все трудни въпроси,ще се опитам да споделя моето мнение по въпросите.
Трудна тема,особенно като се има предвид,че допуснах моя син,да се оплете в тази мрежа,но може би
точно за това ще Ви бъде по интересно.Предишния постинг Ви казах,че ако имах сегашния си опит,нико-
га не бих го допуснал това да се случи с детето ми!Така че да започвам,не питай старило,а патило!
Основната грешка която ние като родители допускаме е,че не сме наясно с опасноста от наркотиците,
Трябва да сме убедени,че при никакви положения не трябва да допускаме нашите деца да се докосват до наркотици,а камо ли да ги опитват!Както слагаме капачки на контактите,по същия начин трябва да се отнасяме и с наркотиците.Децата са любопитни,не случайно сте свидетели на това как Вашето дете се опитва да пипне пламъка,на свещ,запалка,кибрит и т.н.,но там пари и това е свързано с болка,което ние използваме по нататък във възпитанието на нашето дете,наркотика е като да му дадем да си играе с оголени проводници,по които тече 220 волта ток!Ние обясняваме как това не трябва да се употребява,
колко е опасно и т.н.-те децата,всички го знаят,пред нас са изключително отрицателно настроени към
наркотиците,дават и множество примери за това,но колкото и да сте уверени че всичко е наред,перио-дично трябва да правите тестове с урина за наркотици!!Чувам вече гласове които са против и как погаз-
ваме всички демократични права на човека,но просто ако искаме да сме сигурни че нашите деца ще
оцелеят и ще ни надживеят,това е начина!Всяко колебание от наша страна не е нищо друго освен предателство към нашите деца!Няма друг който да може да ги предпази,не правете компромиси със себеси,за да не си скубете косите в един доста по късен момент,когато вече ще знаете,но ще сте безсилни да се справите,защото болеста вече Ви е връхлетяла!Ще Ви посоча признаците които са по-казателни за влизане в рисковата зона,но пак повтарям,най-сигурния начин да сте спокойни е тестване!!!
Вашето дете прекарва все повече време в затворена компания;
Появяват се нови"тайни приятели",с които не иска да Ви запознае или го прави с неохота;
Стеснява се кръгът на неговите интереси;
Все по често се забелязват безпричинна възбуда,апатия,смях без повод,сънливост;
Намалява общуването му с роднини,а когато се налага го върши с неохота;
Често започва да иска пари,като не обяснява за какво ги харчи или Ви праща за зелен хайвер;
Постоянно посещава оопределен клуб или дискотека;
Появяват се странни миризми от него или от стаята му;
Изчезват ценни предмети или пари;
Забелязва се намаляване на успеха в училище;
Достигат до Вас сигнали,че не посещава часове в у-ще,или е видян не където е трябвало да бъде;
Само едно от тези неща да е налице,е достатъчен повод да се притените и да се замислите,дали всичко е наред и не се ли е скъсала тънката нишка на доверие,която Ви е отделила от детето което познавате!Но и да е станало най-лошото,вижда се от теста,не се паникьосвайте,поговорете внимателно,но категорично,след обещанията от детето,единственото което тябва да правите е периодично поне 3 пъти в месеца да го тествате,като използвате скъпия тест/за 6 групи наркотици/ и
това да не дъде кампанийно ,а докато Вие се грижите за него!!
Това е начина,само така няма да позволите болеста да се развие,само в самото начало се спира този бич за човечеството,като единственото което се иска от Вас е да не може да взима дрога!
И Ви моля,без оправдания,имам работа,айде и утре е ден,той,тя вече са добре и т.н.Тогава Вие ще
сте ВИНОВНИ,не Вашето дете!!!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5542 Коментари: 30 Гласове: 1
цитирай
13. ka4ak - но поне да се изцепя!
20:07
10.02 02:39 - още за децата и наркотиците

Както Ви обещах в коментарите на предишния постинг,ще се спра по подробно на това как започват да приемат дрога,кои са пионерите,кой ги зарибява,какви са характеристиките на децата и семействата,
има ли рискова група,има ли значение образованието,възпитанието,либералното отношение,кариера-
та,нашите прекалени амбиции,комплексите и т.н.
Преди да започна по същество,в смисъл да опиша нашите изследвания и наблюдения,ще Ви запозная с едно иследване по поръчка на Английската кралица,което е погълнало 873,000,000 паунда за изследването на 913 лица родени в Кралството в една календарна година,с подписани декларации от родитлите,че ще бъдат изследвани и проучвани в продължение на 20 години за производството от тяхните организми на един от човешките наркотици ендофин.Всички са били убедени след като са открили сходството на ендофина с морфина,че са намерили начин,да се справят с пандемията по това време в Англия и са намерили панацеята за решаване на проблема.За да Ви е поясно те са ги разделили в три категории.Първата е с понижено производство на ендофин,втрата с нормално,а третата със свръх производство.За да Ви е по ясно,ние сме трима приятели и отиваме на кръчма с жива музика,нормалния потропва в ритъма на музиката,този със свръх производството се качва на маста,а този с пониженото производство,седи като кютук.Били убедени,че тези със свръх производство-
то никога няма да посегнат към наркотик,защото го имат в изобилие,но тези които са с понижено производство,до един ще станат наркомани,защото са смятали,че тогава те за първи път ще се почустват в норма.Когато приключили изследването,теорията им се разбила на пух и прах,оказало се че най засегната е групата на нормалните,а за най голяма изненада се оказало че тази група с повишено произвоство,биела групата с понижено с 2 човека!!От тогава се правят всякакви изследвания и до сега все още не е намерена друга рецепта,освен тази която аз Ви казах!!Затова продължавам да твърдя,че може да си супер предразположен,ако няма от къде да вземеш,ще си умреш като супер преразположен!Но да не се отклонявам,казах Ви че се посветих на проблема и с моя екип,започнахме да правим интервюта,да набираме нови сътрудници,докато не покрихме територията на страната.Страшно много ни помогнаха момчета и момичета влезли в капана./от тука са ми данните за употребата и смъртните случаи/извинявайте,но имам и злонамерени читатели,това е за тях! Основното
което установихме е че първите /пионерите/са деца водачи.За да ме разберете отидете в детска ясла и наблюдавайте група от пет-шест деца как си играят.Без да сте преднамерени ще установите ,че едно от тези деца ги ръководи.Е точно тези деца са пионерите,които за първи път се докосват до наркотика,те са тези които се различават от масата,умни,всичко им се удава,все едно са го репетирали н пъти!Без да
са го искали,те стават лидери и в един момент те го усещат и явно това е звездната болест,защото за-
почват да защитават тази си позиция.В стремежа си да бъдат по различни и винаги интересни,започват
да прибягват и до неща които са забранени,но просто за да са интересни и неповторими.Сред тях се забелязва стремежа на всяка цена да не отстъпят лидерската си позиция и независмо какво правят те са примера за така наречената маса.Започват да формират група около себе си и за да са интересни стават шаманите на племето и стигат до наркотика.Стават герои на племето и всеки който
иска да е като тях се включва в племето.Тука е разковничето.Забелязахме,че не отива да те зарибява някой възрастен,а обикновенно е най добрия приятел или другарчето на което завиждаш!
И тука се появяваме ние,до колко сме създали реална представа за неговите възможности,в много случаи прекомерната амбиция и непостигнати за нас възможности,комплекси които ги имаме,се опитваме да присадим на нашите деца и те в стремежа си да не ни разочароват,да ни угодят,правят грешни стъпки за да са обичани и гордост за семейството.Друго което е характерно за тази възраст е ,че всеки неуспех се приема,като провал,ние ги възпитаваме като победители,но не ги учим да губят,а всяка загуба е неуспех,който трябва да има обяснение и той,тя започват да се самоунищожават и е достатъчна една дума от родител,възпитатал,бизък човек,за да почнеш да се самообвиняваш,че не си кадърен,че не ставаш и т.н. и спасението е в наркотика,защото само тогава ти се чустваш добре!За това искам тестове,защото не винаги може да прецените правилно държането и поведението на Вашето дете!Много пъти се явяваме като садисти,не искаме да приемем,че възможностите на нашето дете не отговарят на нашите желания и го измъчваме само и само да стане на нашето и то се старае но......
Да Ви кажа за рисковата група,тази група е на семейства в развод,когато няма комуникация между родителите,ниско интелигентните за които материалното е ценно и за тези които се оправдават че имат много работа и са си свършили работата като са осигурили много добро финансово съществуване,но се виждат с децата си от дъжд на вятър!Другата група е хора с нисък морал,които
мачкат всичко около себе си и децата им чустват вина заради отношението на родителя към другите.
Имам страшно много случаи на образцови семейства с тргични изходи,но ще ги оставя по за там,от вас искам да погледнете на тази опасност,съвсем сериозно и така да действате ,че никога да не Ви се случи!!!!!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5503 Коментари: 30 Гласове: 1

цитирай
14. ka4ak - а все пак да дам и думата на засегнатите!
20:11
10.03 10:33 - провокирано от 2 дни ТРАУР

Трагедия, лошо стечение на обстоятелствата, лична грешка, бедност, печалбарство, безотговорност или съдба! Всеки го преживява различно и се пита къде сбъркахме.
Когато се обърне колата - пътища много!
Но ПАК ще е за един миг, ПАК ще се вземат мерки `това да не се повтаря`...
В армията уставът е писан с кръв и затова е казано, че най-тежи да те гонят по устав, макар че ако той се изпълнява, службата е тежка, но безпроблемна!
Същото е и със Закона - спазва ли се, всичко е ОК!

Повод да напиша тези редове е нещастието с учениците от Свищов - един миг невнимание струва 12 трупа на наши деца....24 фамилии проклинат обезмисления си живот, всички свои надежди и искат само едно -
ДЕЦАТА,ДА СА ЖИВИ !

На 04.04.2004г. се проведе шествие в чест на любимото цвете МАРИХУАНА?!?!?!???
Една престъпна организация "Промяна" тръгна на бунт заради отмяната на еднократната доза наркотик! Все едно, че досега някъде в България е било разрешено да се продават наркотици ?!
Шествието не бе разрешено, но полицията услужливо го съпроводи до Народния театър "Иван Вазов" и стана съучастник на популязиране употребата на бира и трева.
А законът бе публикуван на 30.03.2004 г, където изрично е посочено, че влиза в сила 3 дни след обнародването му в Държавен вестник !
ТОВА КОЕТО СЕ СЛУЧИ В ИНДИГО И ЧЕРНА ГОРА Е РАВНОСИЛНО НА ТРАГЕДИЯТА С НАРКОТИЦИТЕ, ПОВТАРЯЩА СЕ ЕЖЕДНЕВНО !
Ние допускаме бавно, но сигурно, с бездействие да унищожаваме бъдещето си!
Ние спомагаме тези трагедии да се разиграват в мащаб 1:10000 с оправданието, че това не се вижда. А когато го видим, не го отчитаме, защото - "Какво ще кажат другите?!"
Всеки е убеден, че това не може да се случи точно на него и не може да разбере, че наркоманията е изкуствена болест и човек няма изградена защита срещу тези вещества, а децата - съвсем! Защо не се проумее, че трябва да се възпрепятства пътя на наркотиците до нашите деца?! ТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТ ДО ДРОГА ! Все едно да позволиш на детето си да играе с оголени жици, по които тече ток!
Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни !
А за дрогата мълчим?!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!
ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ !
Нека не го допуснем! Нека покажем на Света как може да се справим с наркоманията! Заедно можем! Нека направим действащия модел за нашата страна пример за другите! Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последния, в който ще се споменава за нас!


06.04.2004г Владимир Качаклиев




Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4929 Коментари: 44
цитирай
15. ka4ak - Съжалявам,че толкова текст трябва да четете!Съжалявам че искат да убият децата Ви и се правите че дъжд ръми!
20:22
Скапани родители,скапана държава, след като допускаме нашите деца да ги погребваме!СТРАХЛИВИ ГРАЖДАНИ КОИТО СЕ МОЛЯТ ДАНО ТЯХНОТО ДЕТЕ НЕ СЕ ОКАЖЕ ТРУП!
цитирай
16. ka4ak - Продължавайте да криете!!!
20:40
Аз като не знам,няма да мога да Ви помогна,а че другите няма да разберат и ще обявите медицинска диагноза или нещастен случай,това няма да Ви върне детето!
цитирай
17. hikari - качак
20:45
копипействам всички твои постове в рубриката у4илище за родители. ще напиша нещо по въпроса и аз но в момента издивявам. ела
цитирай
Редактирай | Изтрий
18. ka4ak - Много съм гаден,но това е действителността!
20:49
Никой не го иска,но дай да скрием,а за погребението!Какви ги говориш?Шубелии,а после се чудите,що си дрънкам за страх!Става въпрос за Вашето дете!!!
цитирай
19. ka4ak - hikari Елке,токова си те обичам,но ето ти която си убедена че това е лошо,просто не знаеш за какво става на въпрос!
21:00
Казах ти,супер си като учител и майка,но просто си като 99.99%от хората!
цитирай

Кой от нас има право да съди?

Прочетохте ли това?!
„31-годишен мъж от Благоевград е намерен мъртъв този следобед в района на Ловния дом, съобщиха от полицията. Тялото на благоевградчанина Р. Симеонов е било забелязано от случайни минувачи.
При извършения оглед не са намерени следи от насилие. Трупът е транспортиран за съдебномедицинска експертиза в благоевградската болница. Една от вероятните причини за смъртта на мъжа е свръхдоза.”
Почина Радостин!
Може би цялата радост от живота в най-прекрасната човешка възраст за него остана само в името му! Герой от филма „Пропуснат живот” , Радостин пропусна своя живот, своята голяма любов, своето семейство, своите деца, своите приятели, пропусна и света на тези, които от неговите пари за хероин и парите на останалите като него, имат супер коли, вили, хотели на морето и не само в България, имат медии, имат държави.... „Д-р Любенова, аз вече съм добре, взимам метадон, работя...” Гледам го и си мисля: „Дали ме вижда? Как разбра, че сам аз? Защото очите му блуждаят някъде в друго пространство през мен, дърветата на улицата и преминаващите –забързани, загрижени и безразлични към чуждото страдание.” В затвора им е мястото – така казват .....няма значение вече за Радостин кой и защо притиска обществото с омраза към зависимите. Те съзнават всичко, могат да се контролират, ето защо – затвор за кражбите на старо желязо, телефони, пари. Зависимите са независими според нашите закони и някои лекари, които свидетелстват за това с подписите и дипломите си. Зависимите у нас са независими и виновни. Лицата с имена на животни, човешки органи, агресивни определения имат заболявания, страдания и за тях има милост дори в правосъдието.
Защо ли има определение за зависимост и то медицинско, след като от него никой не се интересува.
Виновни са болните, здравите са невинни. И това след 2 000 години след Христа. Днес нито един Юда няма да се обеси. И защо да го прави, когато в обществото има толкова беззащитни, които могат да го заместят.
Сбогом Радостине! В такива моменти се чувствам виновна, че съм лекар. Виновна пред теб, пред другите, които си отидоха по-рано от света, пред твоята майка и всички майки, които без време изпращат децата си. Няма справедливост в света, но все пак ми се иска да не позволяваме поне здравите деца да не се разболяват насила или поради детската си и младежка наивност и любопитство и преди всичко заради алчността и бездуховността на съвременното българско общество.
Бог да прости Радостин!

и коментарите към темата за порното....

1. 0rth0d0x - звучи страшно
25.08 13:25
и май наистина е така :(
цитирай
Изтрий
2. hikari - но какво става с порното?!
25.08 13:33
Надявам се повече родители да прочетат внимателно редовете, които следват. В тях се опитвам да обясня защо този въпрос е толкова важен. Порното във всички негови разновидности представлява сериозна заплаха за нашите момчета. Дори еднократно излагане на тринайсет- до петнайсетгодишните на подобно влияние е достатъчно, за да се получи пристрастяване, от което няма да се освободят за цял живот. То е по-опасно от злоупотребата с кокаин и хероин. В ранна юношеска възраст сексуалният интерес не е толкова ясно установен. Той може да бъде пренасочен вследствие на ранни сексуални преживявания - желани или нежелани, или под влияние на порнографията. Нормално е едно момче да бъде стимулирано от образи на противоположния пол, но от всички тези гадости то може да се научи да изпитва удоволствие, когато наранява, прави секс с животни, с по-малки деца или проявява хомосексуално насилие. Много мъже, които са се поддали на перверзна сексуалност, търсят причината за своите желания в юношеските години.
цитирай
Редактирай | Изтрий
3. stix - Не е възможно да се избяга от сред...
25.08 13:36
Не е възможно да се избяга от средствата за масова информация, затова е необходимо да се наложи цензура, защото червените точки и така наречените предупредителни знаци само изострят интереса на децата...
цитирай
Изтрий
4. aroundus - К
25.08 13:38
Хуваво е ,че очите ти са отворени за този проблем.Повечето родители си мислят(или предпочитат да си мислят),че всичко е наред с децата им.Но не е.Защото масово се съвкупляват в ранна възраст,осовено момиченцата(13-14 годишни,дори и 12).Телевизията и интернет са пълни със секс и децата го поемат именно от там.Жалко,че малко родители виждат това.Поздрави!
цитирай
Изтрий
5. hikari - до стих
25.08 13:40
наше задължение като родители е да гледаме различни забавни програми с децата си, докато са още малки. онова, което виждаме заедно може да превърнем в урок, предназначен да ги подтикне към правилен избор, като пораснат. личният пример е незаменим. но нещата опират и до родителски авторитет и до лично присъствие - все част от мисията на родителя.
цитирай
Редактирай | Изтрий
6. hikari - до араунд ъс - к
25.08 13:42
поздрав и от мен млади хора! убедена съм че децата ни може да се съпротивляват, когато се опитваме да спрем мръсотиите и насилието, което се просмуква в техния свят, но разбират, че постъпваме правилно. Така се гради уважението и родителският авторитет.
цитирай
Редактирай | Изтрий
7. gothic - Уважението и родителския авторитет
25.08 14:01
се градят и по още един начин - като им покажем разликите между реалния и имагинерния тв и нет свят. Аз действам така. И мисля че е по-правилно....
цитирай
Изтрий
8. hikari - изисква се смелост за да възпитаваш тийнейджъри днес
25.08 14:10
да, готик, това е част от присъствието ни при децата ни. личността ни е най-добрият коректив на виртуалната а и реалната реалност, когато преминават границите на моралното, на човешкото, на красивото. случвало ми се е да изведа децата си от киното, насред филм, който първоначално съм преценила че става и в последствие - съм се разочаровала. изисква се смелост да спреш да гледаш нещо по средата. По-лесно е ако предварително си уточнил границите. децата разбират кога филмът преминава границите и разбират защо не искаш да чакаш нещата да се подобрят. в нашият случай отписахме парите, които бяхме платили като ценен урок - да внимаваме какво избираме когато отиваме друг път на кино...
цитирай
Редактирай | Изтрий
9. viki4ko - Почти съгласна НО...
25.08 14:22
Когато бях малка, баща ми ни пускаше телевизора за определено време. Минеха ли два часа примерно и го изгасяше! Изхвърлянето на тези уреди не е решение, защото те са навсякъде около децата ни. Ако вкъщи няма телевизор или компютър детето ми ще прекарва времето си у приятели или компютърни зали, което е по-лошият вариант! Просто му позволяваш да гледа латиноамерикански сериали, но слагаш часовника и когато пясакът изтече телевизорът се изключва! Според мен това може да бъде компромисно решение на проблема!:)
цитирай
Изтрий
10. hikari - до викичко
25.08 14:29
с интегрираната медия е достатъчно да има интернет - телевизия може да се гледа и в нета... въпросът е, че контролът колко и какво да се гледа можем да го осъществим само ако присъстваме ние лично или друг възрастен, на който можем да разчитаме в дома ни. Какво правим когато сме на работа? И няма подходящият възрастен, който да ни замести? Отговорът е - наистина да не си позволяваме да оставяме децата си сами в къщи. В това отношение и законът ни куца, но преди всичко - осмислянето за потенциалните опасности на които излагаме децата си на една мишка разстояние. не казвам че е лесно. Компромисен вариант е да осигурим заетост на детето - спорт, танци, езици, театър и пр. и пр., което пак е свързано със средства. но най-евтиното - да го пуснем пред сериалите, пък ние да си свършим работата често ни излиза скъпо и прескъпо...особено ако комбинира телевизия Планета с моден канал и досиетата хикс, примерно...говоря за моралната деградация.
цитирай
Редактирай | Изтрий
11. ploudinperper - Порното като парното.
25.08 14:33
Стане ли напечено - изключваш.
Децата и тв - общеване до 20 часа - до 15 годишнина.
цитирай
Изтрий
12. viki4ko - hikari
25.08 14:36
За съжаление имаш право, да не говори, че доста родители, които нямат време за децата си намират решение точно с телевизора или друго, което да отвлича вниманието им докато ги няма! Но защо не спорт, колкото и средства да ти трябват, нали за това работиш толкова време все пак?!:))) Жалко е, че всичко около нас се компютаризира и младото поколение губи интерес от природа, спорт та дори и приятели! Темата на поста ти е много хубава и те поздравявам за това! Надявам се повече хора да обърнат внимание върху иначе незабележимите проблеми, като този!:)
цитирай
Изтрий
13. kass - hikari
25.08 14:37
о, това е много сложна тема. Четене му е майката според мен, представите за любов и взаимност трябва да са ясни, има десетки книги включително и такива за секса, написани за деца. Децата трябва сами да отхвърлят порното като нещо неестетично и некрасиво, настройката им по тези въпроси трябва да се възпита. Опасявам се, че не можем да ги ограничим абсолютно, те ще намерят начин. Иначе да, и аз съм съгласна, никакви телевизори и компютри в детските стаи...
цитирай
Изтрий
14. hikari - до плаудинпепър - поздрав!
25.08 14:40
Ако обаче не дадеш алтернатива на изключеният телевизор, на петнайсетгодишния тийнейджър може да му дойдат всякакви музи! една добра идея - вдъхновена от по-горният коментар на Викичко е заедно да отидете в близкият парк и да потичате, да потренирате с топката в близкия училищен двор, или просто да се поразходите и да поговорите за нещата от живота...
цитирай
Редактирай | Изтрий
15. hikari - до касс - поздрав!
25.08 14:43
четене и коментиране. Но колко от родителите подбираме добра книга на децата си, прочитаме я лично и имаме какво да кажем. така е, допира до изкуството а защо не и - подтикването на детето да се занимава с изкуство променя мирогледа, светоусещането. и пак стигаме до личният пример...
цитирай
Редактирай | Изтрий
16. анонимен - училище
25.08 14:53
надявам се не пращаш децата на училище - там могат също да попият лоши знания - я теория на еволюцията, я математика. пък и контактът с други хора е вреден.
цитирай
Изтрий
17. hikari - до анонимен - отричащия еволюцията и математиката?!
25.08 14:59
какъв е проблема с еволюцията и математиката - наистина не разбирам?! ако ти е по удобно да вярваш че си произлязъл от дарвиновата маймуна - няма проблем, вярвай си. аз по-скоро вярвам ,че човекът от божие творение има шанс да стане на маймуняк. а математиката е гимнастика за ума. не мисля, че Бог е дал ума на душата за да закърнява. както се грижим за тялото си - с тренировки на стадиона или в доджото, така трябва да се тренира и ума на човека. колкото до общуването - то си е начин на живот. единствено бих се намесила по отношение на липсата на общуване с родителското тяло, но това си е изцяло моя територия...
цитирай
Редактирай | Изтрий
18. анонимен - 111
25.08 15:04
Ролята на родителите е да се противапоставят на всяка цена на анихилистичните амбиции на децата. Нужна е много енергия и постоянство да поведеш детето само да си изгради моралната основа на бъдещия си живот. Не ги оставяме да скочат с отворен чадър от терасата нали. Трябва да ги напътстваме. В различните възрастови групи трябва да се държим с тях по различен начин , но винаги трябва да бъдим авторитет, който да следват. Ако не ние то избран от нас.
цитирай
Изтрий
19. hikari - моралната основа не се гради от нищото, гради се от нещото
25.08 15:23
т.е. опираме до думите на Христос - да допуснем децата да стигнат до Него! ако ние не въплъщаваме с личния си избор християнските ценности как може да очакваме децата да изградят ценности, различни от тези, които са им най-достъпни - визирам ценностите на Азис и приятелки, а може би и на асасините...
цитирай
Редактирай | Изтрий
20. анонимен - проблемът е
25.08 15:27
че като ограничаваш достъпа до информация към детето го правиш маймуна. досега не е доказана връзка между видиотяването и телевизията/порнографията/компютърните игри.
а пък "всичко, което не бихме искали децата ни да виждат, влиза в съзнанието им, нецензурирано и непречистено. ", ми звучи като цитат от по-светлите времена на църквата - примерно великата инквизиция.или пък като реч на гьобелс.
цитирай
Изтрий
21. hikari - до словоблудстващия с информацията анонимен
25.08 15:34
няма що, върха на свободния избор е да седнеш да изгледаш садо-мазо докато си на кухненската маса на семейния телевизор с петнайсетгодишния си тийнейджър и да му доставиш правото на свободен избор - дали маме да пуснем садо-мазо между мъже или садо-мазо между кон и проститутка?
ако пък ти се облещи на среща, както ти, го правиш в момента, с претенциите си за либералност, да го помилваш по главата и да му кажеш: ооо, милото ми, ето ти картата ми а това е пинкода, отиди в кварталната порнотека и вземи нещо за душата. ако ти е скучно може да отидем заедно в истински публичен дом, там едни каки ще ти покажат изкуството на френската любов наживо... пък по-живо по-здраво, ако някой те упрекне че не си чел нито речите на Гьобелс, нито си разбрал че си живял, камо ли защо си станал родител...
цитирай
Редактирай | Изтрий
22. анонимен - това не е свободен избор
25.08 15:38
свободен избор значи да го научиш детето само да си филтрира информацията и да го оставиш да го прави. с чупене на телевизори и отнемане на компютър ще постигнеш точно обратният ефект. ще има да се чуди какво толкова хубаво има в забраненото.
цитирай
Изтрий
23. hikari - до анонимния - за свободата на избора
25.08 15:47
Зависи от възрастта на детето. Но ако на три годишно дете няма да ти хрумне да му дадеш правото да избира дали да скочи под трамвая или не, а го държиш здраво за ръката и не разчиташ на свободната му воля, така и на тийнейджър, който тепърва прохожда в живота не бива да му даваш достъп до информация, за която няма ясни критерии - за какво ще му послужи. Сексуалното желание не е игричка, и в реалния живот няма откъде да си вземеш допълнително кръв, и да заживееш втори живот както става в компютърните игри. С една дума - провалиш ли се на старта, рядко има втори шанс.
цитирай
Редактирай | Изтрий
24. анонимен - малко пресилено
25.08 15:50
Да изхвърлиш ТВ-то е страхотна идея или поне да го накараш да не прекалява, но съвсем да го отдалечиш от компютъра си е направо идиотщина.Все пак нашите деца повече от всеки един от нас ще ползват компютри като пораснат без значение в коя сфера на труда ще се реализират.Хубаво е просто да се покаже, че има време и за компютри и за разходки за спорт и за мотаене с приятели.Просто трябва морал да се възпита в децата, а това е трудно когато родителите са затънали в глупавата идея да се скъсат от бачкане за да осигурят по-добър живот на децата си.Кел файда, че имат собствен апартамент например ако не са имали родител до себе си през годините на израстване и не са усетили колко силно наистина са били обичани.
цитирай
Изтрий
25. анонимен - До автора
25.08 15:54
За съжаление, твоят пример е по-малко опасен от този на бавачката, която забавлява децата пред телевизора. Според мен не бива да се забранява достъпа на децата до телевизията, а разумно да се ограничава. Вместо да се чудиш как да повредиш тиливизора, не беше ли по-разумно да играеш с децата си и да се забавлявате заедно, за да предпочитат да не гледат телевизия. Не ти ли е хрумвало, че другите деца ще отбягват странното семейство без телевизор в къщи? Разумният баланс трябва да се търси във всичко.
Хубав ден и щастлив живот на всички!

Веселина
цитирай
Изтрий
26. mitternacht - стига глупости
25.08 15:56
ако от тука някой мъж, честно и сериозно каже, че не е гледал порно (ъъ... по вашето време имало ли е?) като пубер, много ще се очудя!
И надали някой от нас праска козички или души гаджето си в леглото... това са глупости!

Иначе телевизията е достатъчно вредна само заради чалгата и тъпите риалита... на компютъра можеш да избираш къде какво да гледаш!
цитирай
Изтрий
27. hikari - до анонимен - ползата от компютъра
25.08 15:58
не препоръчвам липсата на компютър от дома, това е наивистично и наистина вредно. А и от опит знам, че има обратен ефект - водила съм тези битки от а до я, от зората на интернетклубовете...Препоръчвам да няма личен компютър в детската, особено, когато в тийнейдж е нормално детската да се заключва отвътре!
Препоръчвам да има личен контрол от родителското тяло, ако компютрите са няколко и в мрежа - както е у нас . Препоръчвам да има вечерен час и след този час - да не се ползва нета. Как да се постигне? и без средствата на Гьобелс е възможно!
цитирай
Редактирай | Изтрий
28. hikari - до Веселина
25.08 16:04
Винаги когато един родител е у дома, няма нужда от повреждане на телевизора. За съжаление на сто процента родителско присъствие в къщи е илюзия в ситуацията, в която се намират по-голямата част от семействата в България. Когато бавачката избере латиносериал - казваме си - какво толкова? нали няма да си извадят очите. Е, моята летва е вдигната по-високо. Не ми стига да отгледам физически здрави млади хора, но куфеещи на кючеците на Азис и мелодраматично хленчещи за несправедливостите на съдбата. Сурово е възпитанието, което са получили децата ми, но не могат да се оплачат че им е липсвало духовно присъствие.
цитирай
Редактирай | Изтрий
29. анонимен - т.е.
25.08 16:05
хлапето може да стои заключено и да чете плейбой, но не и да гледа онлайн вариантът му? и какво значи родителски контрол в този случай - перманентно следене на трафика или периодично изскачане иззад гърба му с викове "какво правиш?".
цитирай
Изтрий
30. hikari - до митернахт
25.08 16:09
не казвам, че Плейбой си няма аудитория. и още как. Но се притъпяват сетивата. Мъжете трябва да опазват сетивността си за любимата жена. А това, на което ви учи порното е че жената е безлична, безименна вулва. съжалявам за арогантния език, но в това е разликата за нас жените. порното е принизяващо.
цитирай
Редактирай | Изтрий
31. hikari - до анонимен - плейбой - книжно тяло..
25.08 16:13
Е, ако мишката вместо книжката е изяла Плейбой, какъв ми е проблема?! Когато мъжки и женски проститутки опосредстват сексуалния екстаз на тийнейджърите - за какво ли познание на любовта става дума? Плейбой може да послужи за учебник по анатомия според някои от най-разпалените порнозащитници май?!
цитирай
Редактирай | Изтрий
32. анонимен - е хайде сега
25.08 16:14
не съм видял в някой порнофилм набито точно такова послание, но както и да е. а и в случая говорим за деца - каква любима жена - тя е някъде в далечното бъдеще.
цитирай
Изтрий
33. анонимен - книжката
25.08 16:18
е ако мишката вместо книжката е изяла плейбой вината определено ще е в родителите, че не са се сетили да и покажат книжката. само че до момента в разговорът не е ставало дума за четене на книги. само за ограничаване.
цитирай
Изтрий
34. pnp5q - До анонимен 20, който каза:
25.08 16:20
"досега не е доказана връзка между видиотяването и телевизията/порнографията/компютърните игри."
Учудващо е как с Вашия неограничен достъп до информация сте толкова назад с... информацията. :D Може би все пак се ограничавате САМО до сериали? ;)
цитирай
Изтрий
35. gothic - да, готик, това е част от присъст...
25.08 16:20
hikari написа:
да, готик, това е част от присъствието ни при децата ни. личността ни е най-добрият коректив на виртуалната а и реалната реалност, когато преминават границите на моралното, на човешкото, на красивото. случвало ми се е да изведа децата си от киното, насред филм, който първоначално съм преценила че става и в последствие - съм се разочаровала. изисква се смелост да спреш да гледаш нещо по средата. По-лесно е ако предварително си уточнил границите. децата разбират кога филмът преминава границите и разбират защо не искаш да чакаш нещата да се подобрят. в нашият случай отписахме парите, които бяхме платили като ценен урок - да внимаваме какво избираме когато отиваме друг път на кино...



Не точно това имам пред вид. Ако телевизора може да се изключи, а от киното да се излезе, с реалността не става точно така. Просто номера е децата да се научат да не апликират видяното по тв или в нета в реала. И друго има. В един момент и аз излязох на улицата и се пооткъснах от влиянието на родителите си. Правил съм и неща с които днес не се гордея, но не бих се отказал от тях. Но, когато се втурнах на улицата, вече бях научен от баща ми кое е добро, кое е лошо, какво може и какво не може. Изключването на телевизора води в погрешна посока....
цитирай
Изтрий
36. hikari - до анонимен - набитите послания
25.08 16:20
се реализират в живота ни. включително разбиват семействата ни. жената копнее да бъде обичана по изключителен начин, мъжът - също има нужда от интимна чистота. няма място за порно в сексуалния живот на хора, които си принадлежат изцяло.
за децата - особено за тези, които започват половия си живот на 12 е пуснат този пост, за тяхното сексуално възпитание с или без порното иде реч...
цитирай
Редактирай | Изтрий
37. анонимен - не съм съгласен
25.08 16:24
порното си пречи само на пуританите.
@pnp5q - телевизия на практика не гледам и къде собствено е доказателството - наистина съм го пропуснал.
цитирай
Изтрий
38. hikari - до анонимен -33
25.08 16:25
прочети коментара на Касс - по-горе. стана дума и за книги и за коментиране. колкото до ограничаването - то е част от правата и задълженията на родителя. не е никакъв родител този, който не може да каже НЕ на детето си, когато се налага.
цитирай
Редактирай | Изтрий
39. hikari - до готик
25.08 16:27
има стара приказка по повод грешките...
има хора, които се учат от собствените си грешки, а има и такива, които се учат от грешките на другите. ще сме успели като родители ако успеем да предпазим децата си поне от част от нашите грешки. те че ще си натрупат техни , това е живота!
цитирай
Редактирай | Изтрий
40. hikari - до анонимния - позволяващ си обиди
25.08 16:33
виж какво, този блог е моя територия. както виждаш има модерация на коментарите. изобщо няма да допусна да мърсуваш тук. не си хаби ругатните, виж какво хубаво време е навън, излез дишай въздух и си живей живота.Ела
цитирай
Редактирай | Изтрий
41. анонимен - точно един
25.08 16:35
коментар и той леко странен - какво точно е "неестетичното и некрасивото".
колкото до казването на "НЕ" - ок, съгласен съм, че се налага, но ограничаването на достъп до информация определено не спада към тези случаи.
научи го да чете, дай му достатъчно голяма библиотека и да се оправя само
цитирай
Изтрий
42. hikari - до анонимен - 41
25.08 16:41
неестетично и некрасиво можеш да идентифицираш на практика, като си пуснеш което и да е порно, повярвай ми.
до подобен род информация не ти трябва да допускаш малолетни и непълнолетни та дори и това да доведе до пренаписването на американската конституция.
и в големите обществени библиотеки има интернет - т.е. свободен достъп до порнофилми.
за по либералните родители - порно може да се консумира и направо от джиесема.!
КРИВОРАЗБРАНА ЦИВИЛИЗАЦИЯ!
цитирай
Редактирай | Изтрий
43. romantics - ами вероятно тези мерки биха пом...
25.08 17:02
ами вероятно тези мерки биха помогнали...но ми се струват леко крайни...като децата са малки, да, тогава ще излизат и ще си играят, но като порастнат, ако им отнемете телевизорите и компютрите, или дори просто да контролирате децата, това би ги изтормозило психически. замислете се. всички от компанията на децата ви имат телевизори и говорят за последният епизод на някое си предаване, а вашите деца как ще се включат в разговора? "не ми разрешават да гледам телевизия"?!? или пък както сега всички си чатят по скайп, като ви питат детето как му е скайпа, то как ще отговори? че няма компютър ли?
идеята не е особено добра. просто трябва контрол...но и мярка...
цитирай
Изтрий
44. gothic - ами вероятно тези мерки биха пом...
25.08 17:09
romantics написа:
ами вероятно тези мерки биха помогнали...но ми се струват леко крайни...като децата са малки, да, тогава ще излизат и ще си играят, но като порастнат, ако им отнемете телевизорите и компютрите, или дори просто да контролирате децата, това би ги изтормозило психически. замислете се. всички от компанията на децата ви имат телевизори и говорят за последният епизод на някое си предаване, а вашите деца как ще се включат в разговора? "не ми разрешават да гледам телевизия"?!? или пък както сега всички си чатят по скайп, като ви питат детето как му е скайпа, то как ще отговори? че няма компютър ли?
идеята не е особено добра. просто трябва контрол...но и мярка...



Точно казано. Мойто синче започна да посядва на компа още преди около година, значи на четири и половина. На разни детски игрички. Първоначално аз го ограничавах като време. Сега той сам го прави. Контрола е правилен, когато контролирания не го усеща. Иначе срещу него се заражда противодействие...
цитирай
Изтрий
45. hikari - до романтикс
25.08 17:12
добре ми е познато това, което споделяш, защото многократно сме водили тези разговори с дъщерите ми. вярно е, че част от темите за разговор се намаляват - но се компенсира с добри актуални филми. по отношение на музиката не поставям ограничения - освен едно - у нас не се слуша чалга. въпреки че имам класически музикант в къщи, музиката, с която отраснаха е моята музика - метъл. покрай децата си пробвам да слушам чилаут. разбира се - слушаме джаз, класика. слушаме и гледаме такива клипове. т.е. още една тема за разговор, която тийнейджърите ми си имат безусловно. телевизия, ако поискат могат да гледат в нета, нямам наблюдения да им липсва или да имат потребност да го правят, но говорим за битка, която е спечелена от мен - един на нула, в детската възраст, когато още воайорството и ексхибиционизма с бай брадър не бяха на мода... скайпа, хм. не ми е лесно. тук е с променлив успех, честно казано. все пак има вечерен час. не винаги го спазват, но не е като да не се съобразяват. не казвам че винаги е доброволно. но поне със сигурност се знае, кое е редно и кое не. поздрав.
цитирай
Редактирай | Изтрий
46. hikari - до готик
25.08 17:15
имаш дълъг път за вървене! на пет светът не е като на петнайсет ... поздрав!
цитирай
Редактирай | Изтрий
47. gothic - Да,
25.08 17:26
но на петнайсет светът е донякъде такъв, какъвто го заложиш на пет...Поздрав :)
цитирай
Изтрий
48. hikari - до готик - и ти си прав!
25.08 17:33
но и романтикс има право. на петнайсет вече е много важна средата, приятелите, групата, стадото. знам, че си меломан, така че не ти казвам нищо ново като споменавам за тийн-стадата според музиката, с която се идентифицират. музиката е важна! затова толкова често споменавам роднините на чалгата...
цитирай
Редактирай | Изтрий
49. gothic - А,
25.08 17:38
при нас е рок! Когато при смяна на каналите се премине през чалгаджийския (никога негледан), младока прави кисела физиономия. И разправя че момиченцата в детската са тъпи чалгарки...
цитирай
Изтрий
50. hikari - до готик-
25.08 17:41
все пак има ефект - родителското присъствие! важно е за самоидентификацията по-късно...
цитирай
Редактирай | Изтрий
51. aroundus - WR
25.08 18:35
Съжалявам, но няма как да се съглася. Глупаво е.

Християнско семейство сте, нали ? Христос е бил 40 дни в пустинята, изкушаван от дявола, нали? Не можеш да спасиш децата си от изкушенията. Не можеш да ги криеш от мазнотията и гнусотията в света. Не така се възпитават хора. Просто им покажи кое е редно и кое не е. Така те сами ще сменят канала. Но да очакваш да знаят какво е редно, без да познават нередното, е прекалено наивно. И ще свърши зле.
цитирай
Изтрий
52. hikari - здравей араунд ъс - WR
25.08 18:44
прав си за изкушенията, те не спират в деня, в който човек осъзнае вярата си в Христос. след като низвергнатия си е позволил да изкушава Христа, т.е. Бога, колко по-уязвим е човекът. не съм толкова несмирен родител, че да не осъзнавам че без помощта на Бога е невъзможно да се осветли душата на когото и да е било от нас. То затова Исус е казал - Аз съм Пътят, Истината и Живота. Но често, децата знаят кое е редно и пак биват изкушени. Както и възрастните. а понякога познанието на нередното струва много, да не кажа всичко. Как да се намери баланса между свободата на децата и родителската отговорност? няма готови отговори, няма универсални рецепти, няма лесни решения. то ако беше така всеки щеше да бъде изряден родител. не казвам че аз съм такъв. пътят ми е осеян с грешки но и с безрезервна любов. и ти казвам, приятелю, любовта си има своите начини да развърже и най-затегнатите възли. а иначе възрастните хора казват - като се обърне колата - пътища много!
цитирай
Редактирай | Изтрий
53. hikari - до араунд ъс - WR
25.08 18:49
как мога да бъда безразлична към темата, когато живея сред млади хора, обезверени, обезсърчени и отчаяно търсещи разбиране. не е псевдохристиянски морал а моралът на човек, който е опознал много аспекти на живота. на родител, който се е преборил с много от сенките, пред които сега се изправят други родители и деца... ако си мълча, това е подло. ако си кажа - е, моите деца пораснаха вече, моите рани получени в битките зараснаха - другите да му мислят, нима ще съм научила нещо от живота си?
цитирай
Редактирай | Изтрий
54. aroundus - WR
00:22
Възрастните хора говорят много глупости. Християните също. Но това не е важно сега....

Важното е, че давате съвети, които няма да помогнат, дори от християнска гледна точка. Ако децата ви стоят в саксия 20 години, после ще са като невидели(защото ще са невидели). Тогава ще усетят всичките изкушения и няма да могат да им се противопоставят, защото няма да имат никаква резистентност към тях. Никаква воля. Нищо. И това, защото вие не сте им позволила да натрупат такава.

Извинявам се, ако съм ви засегнал лично. Не това е целта ми.
цитирай
Изтрий
55. hikari - няма друга гледна точка освен гледната точка на любовта
11:37
съветите са само отправна точка за да се замислим като родители. повтарям готови отговори няма. а и моята цел не е да се правя на месия. има си Месия, Спасител и това е Исус Христос. Но ако родителите не вземат овреме отношение за това, което опитват децата им, може да дойде ден, да няма какво да спасяват. резистентност към злото? Дете, 17 години съм пушила цигари. повярвай ми, опитването не помага да изградиш съпротивителните си сили. по-скоро - те кара да се увлечеш да обслужваш перцепциите си, докато в един момент не ти останат сетива за чистото в случая с цигарите - чувал ли си в планината някой да казва че бърза да запали цигара защото въздухът му е много чист? на мен ми се е случвало. порното, както и всеки друг порок само ви ограбва. не разширява опитността ви. освен ако смисълът наистина не е от божие творение да се преобразиш в чалгопитек. поздрав
цитирай
Редактирай | Изтрий

порното - какво да се прави?!

романтикс - абсолютно вярно. . . но тази секс...
13:02
абсолютно вярно...
но тази сексуална революция не може да бъде спряна...
порното е навсякъде.

аз: За държавата и гражданското общество абдикирали от функцията си много може да се каже и много може да се направи...

Но аз ще разсъждавам от родителска гледна точка и ще напиша какво може родителят да направи.
Първо смятам, че е изключително вредно да се слагат компютри и телевизори в стаите на децата. Факт е, че масово деца от 2 до 19 години всекидневно висят пред телевизора или в нета с часове гледат филми, слушат музика, чатят, играят компютърни и видеоигри. След 8-та година висенето в нета нарасва лавинообразно. Масово децата имат телевизори и достъп до интернет /личен компютър в стаите си.
За Бога! това е една зловеща картина за българските деца във времето на разпад на моралните ценности и чалгопитеризацията на нацията ни! Мазникът, който беше заголил гъзния си мускул срещу паметника Левски на билборд вече се е настанил в спалнята на децата ни. И всичко това, за пореден път, се дължи на лудешкото препускане в живота ни. Прекалено заети и изтощени сме, за да се погрижим за онези, които най-много обичаме! Нямаме представа какви ги вършат в къщи, особено когато нас ни няма. Колко жалко. Всичко, което не бихме искали децата ни да виждат, влиза в съзнанието им, нецензурирано и непречистено. Флиртуват с морала на децата ни а ние блеем като овце на заколение.

Какво да се прави?
Ами ето какво направих аз, когато децата ми бяха малки, аз трябваше да ходя на лекции и работа и почасово идваше майка ми да ме замества у дома. Когато открих, че дружно се редят пред телевизора, за да следят поредната латиноамериканска сапунка аз просто повредих телевизора! може да ви звучи смешно, но от тогава колкото опити са правени да влезе телевизор в къщи, винаги свършват злополучно. Последният път телевизорът беше счупен ден след като внесохме последната вноска по изплащането му. А съм един от малкото хора в България публикували книга за кабелната телевизия... Повярвайте ми - знаех какво правя!

Изхвърлете тези уреди, независимо дали са телевизори, компютри, видеота, от стаите на вашите деца. Сложете ги в дневната, където можете да следите какво се върши с тях и да ограничавате времето, което им се отделя. У нас т.нар. детски компютър е разположен в преходната стая, в която постоянно има възможност да влезе възрастен...Поне до навършване на пълнолетие това сме способни да направим за децата си!

- порнографията - огромен проблем на обществото

Преди няколко месеца ми беше попаднало едно интервю със сериен убиец, направено 17 часа преди да бъде екзекутиран. Беше осъден за убийството на три момичета, едното от които дванайсетгодишно. Два дни преди смъртта си беше признал за убийството на още двайсет и осем жени и момичета. Според полицията е възможно да са били в действителност сто. Чудовището беше поискало да се срещне с журналист, за да научи светът как порнографията го довела до - макар да не е причина за - подтика му да убива. Бил 13 годишен, когато отгрил порнографски списания в кофата за боклук. В тях имало и детективски снимки на които оскъдно облечени жени били насилвани. За това момче картините от порносписанията се оказали изключително вълнуващи и поставили началото на житейска трагедия, която в края на краищата приключва на един електрически стол във Флорида.

С това не искам да кажа, че всеки тийнейджър, които чете порносписания или гледа порнофилми ще се превърне в убиец. Но твърдя, че при някои става точно така, а много други - може би повечето се пристрастяват към порнографията. Истината е, че огромен процент и от свещениците страдат от него. Как се стига до това положение? Ами като са имали достъп до порнографски материали, които са възпламенявали желанията им. Този модел на поведение е причина за огромен брой разводи и провалени бракове. Знам, че е така, защото общувам всеки ден с жени, чиито мъже са до лудост пристрастени към порноканали по телевизията и интернет. Всъщност достъпността на интернетпорното увеличава бройката на тези нещастни семейства...

"Няма да положа пред очите си нещо подло" Пс.101:3 написа преди 2 600 години цар Давид в Библията. Със сигурност имаме нужда от подкрепа, за да се справим с похотта и омерзението на порноиндустрията. И знаем къде можем да я получим.

но какво става с порното?

Надявам се повече родители да прочетат внимателно редовете, които следват. В тях се опитвам да обясня защо този въпрос е толкова важен. Порното във всички негови разновидности представлява сериозна заплаха за нашите момчета. Дори еднократно излагане на тринайсет- до петнайсетгодишните на подобно влияние е достатъчно, за да се получи пристрастяване, от което няма да се освободят за цял живот. То е по-опасно от злоупотребата с кокаин и хероин. В ранна юношеска възраст сексуалният интерес не е толкова ясно установен. Той може да бъде пренасочен вследствие на ранни сексуални преживявания - желани или нежелани, или под влияние на порнографията. Нормално е едно момче да бъде стимулирано от образи на противоположния пол, но от всички тези гадости то може да се научи да изпитва удоволствие, когато наранява, прави секс с животни, с по-малки деца или проявява хомосексуално насилие. Много мъже, които са се поддали на перверзна сексуалност, търсят причината за своите желания в юношеските години.

откровено за порното и тийнейджърите

Няма какво да се заблуждаваме като родители - порното е достъпно с едно натискане на бутона от мишката. До нея може да стигне всяко дете. Нещо повече, самите производители на порно го въвеждат. Деца, които редовно сърфират в нета, неизбежно се натъкват на откровена порнография. ако някое момче кликне на думата играчки - една от възможностите за избор е сексиграчки. Ако някое момиче влезе в сайт "Коне на любовта", може да види сцени на любов между жена и кон. За да привлекат деца и възрастни към платен порнографски сайт, доставчиците предлагат почти неустоими съблазни. В Сащ се направи опит да се прокара закон, който забранява безплатният достъп до порнофилмите. Нарекоха го закон за приличие в комуникациите. Съответно беше отхвърлен с претенцията че не е конституционен като съдът се позова на Първата поправка. Е да станат авторите на американската конституция да видят как са защитили безплатния достъп до порното!!!! У нас участието в порнофилм е гаранция за скачане на рейтинга по телевизия Планета...

Атаката срещу младите умове по цял свят продължава с неотслабваща сила. Не знам правени ли са проучвания сред нашите тийнейджъри колко често се натъкват на уебсайтове с порнографско и/или провокиращо омраза и насилие съдържание. По принцип всеки от нас е попадал несъзнателно на ужасни сцени, докато е издирвал информация или музика в интернет... Дори и родителите да си въобразяваме /като щрауса заровили глава в пясъка/ че знаем какво правят децата ни в нета, самите деца ни опровергават! Факт е, че повечето от тях гледат каквото си поискат.
Всяко дете може да отиде в кварталната видеотека или направо в порнотека!!! и без усилие да открие всевъзможни отвратителни филми. В интернет пък децата виждат не само графични изображения, свързани със секса, но са му под ръка и всевъзможни вредни и опасни идеи и представи - от това как да си направи бомба, до напътствия как да се самоубие. На практика със заместването на книжката от мишката за първи път в историята безконтролно се предоставя на децата вредна за тях информация. Номерът на държавата е - Родителите да се оправят, Зависи от тях. Това не е работа на държавата. И почти нищо неподозиращите родители оставят момчетата си и момичетата си да се ровят в нета и смятат, че там децата им получават нужната информация и знания. Дали въобще имат ясна представа с каква информация и с какви знания се ъпгрейдват наследниците им?

не бъдете като тях да не станете за смях

Ето на какво попаднах докато се подготвях за поредният пост в серията за парите и тийнейджърите - откъс от книгата "Татко си дойде" на Грег Джонсън и Майк Йорки. Това са чудесни примери как не трябва да постъпваме, за да изградим добри взаимоотношения с децата си. Те, разбира се, са написани на шега, но мисля, че смисъла е ясен.

1. Бъдете за децата си жив банкомат, когато отиват на дискотека или в интернет-клуба.

2. Гледайте мача на седмицата, докато играете с тях на "Не се сърди човече" или "Монополи".

3. Четете си вестника, докато им помагате да си напишат домашното по математика.

4. Идете на гимназиалното футболно игрище да упражнявате къси и дълги пасове и накарайте сина си да ви подава топката.

5. Предложете им да подремнат с вас в слънчевия неделен следобед.

6. Закарайте ги на среща на класа и си четете списания в колата, докато класната им играе с тях на пейнтбол.

7. В събота ги заведете в службата си и им дайте да рисуват, докато вие работите.

без коментар

тайната с парите е в отложеното удоволствие

Отложеното удоволствие е ключът към финансова зрелост. Тъй като средствата ни са ограничени, а възможностите - неограничени, единственият начин да напреднем във финансово отношение е да си поставим различни ограничения. Ако не сме достатъчно дисциплинирани, винаги ще тъпчем в дългове. Не бива да забравяме, че ако не харчим по-малко, отколкото печелим, парите никога няма да ни стигат. Това е причината, след като са получили повишение на заплатата, някои хора да се окажат с още по-големи дългове от преди.

Доходите никога няма да са достатъчни, ако не се поставят ограничения на разходите.

парите и семейството: няма харч без ограничения

Не съществува независимо финансово решение. Парите никога няма да ни стигнат за всичко, което искаме да купим или да направим. Дори милиардерите не харчат без ограничения. Ето защо всеки разход е обвързан с всичко останало, което искаме и от което се нуждаем. Нещата са взаимнозависими. Това означава, че онези, които не могат да устоят и харчат парите си за всевъзможни боклуци, се ограничават в други свои по-значителни нужди и интереси.

Между другото съпрузите често се карат за това, как харчат парите си. Защо? Защото имат различия в ценностите и често не са единни по въпроса какво е нужно и какво - не. Баща ми и майка ми са типичен пример в това отношение. Ако татко похарчеше някаква сума за марково уиски или за поддръжката на колата - оправдаваше разхода с твърдението, че тези неща му доставят удоволствие. Но когато майка ми купеше за същата сума несполучлив миксер или тостер - това беше прахосване на средства. Фактът, че за нея пазаруването беше удоволствие, каквото за него беше събирането с приятели или шофирането, беше без значение. Техните гледни точки просто не съвпадаха.


Този принцип цели да се постигне разбирането, че разточителството в едно нещо, неизбежно ще доведе до ограничения в друго. Когато взимаме финансови решения трябва да сме в състояние да виждаме цялостната картина на нещата.

парите и тийнейджърите: няма безплатен обяд

Винаги трябва да има равновесие между вложените усилия и време и парите, получени като възнаграждение. Всеки е чувал фразата - няма безплатен обяд. Много е важно да се разбере това добре. Парите винаги трябва да се приемат като връзка между работата и усилията, които сме вложили в нея.

Ето какво е практическото значение на този принцип. Да помислим за най-безсмислената и ненужна покупка, която сме направили в последната година. Може би е електрическа самобръсначка, която сега стои захвърлена в килера. Или дреха, която никога няма да облечем. Важно е да се осъзнае, че тази вещ не е купена с парите ни, а част от нашето време, което сме разменили срещу пари.

Резултатът е, че сме заменили част от дните си на земята за този боклук, който сега задръства дома ни.

Когато осъзнаем, че купуваме всяко нещо с част от живота си ще харчим по-малко.

цената на парите и тийнейджърите

анонимен: Синът ми е на четиринайсет, но няма абсолютно никаква представа какво представляват парите и как да се харчат разумно. Можеш ли да ме посъветваш как да го подготвя да се справя с реалният свят, когато порасне?

аз: Най резултатният начин синът ти да научи какво са парите, е да му възложиш някаква работа. Брат ми като беше тийнейджър изкопа петнайсетметров ров на вилата на родителите ни за лев и петдесет на час, коси тревата и така си събра пари за първата акустична китара. Мисля, че тогава научи много повече за парите, отколкото по време на всички лекции на родителите ни. Парите, които спечели за да си купи желаното имаха за него огромно значение. Спомням си че докато копа беше получил осем мазола и лицето му беше изгоряло лошо от слънцето, но получи полезен урок, който никога не забрави.

по принцип моята философия за възпитанието на тийнейджърите по отношение на парите е изградена на две чудесни книги на тази тема - Парични въпроси за родители и деца на Рон Блу и Оцеляване в джунглата на парите от Лари Бъркит. Ще се опитам да компилирам основните идеи там, може да свършат работа в у4илището за родители...

следва продължение

- снощната дискусия при Пегас - бъди какъвто си !!! - коментарите ни- 2

44. nessity - Аз приемам нещата реално. За съж...
22.08 23:43
Аз приемам нещата реално.За съжаление виждам как Велика България се свлича пред очите ми.Обичам родината си.Но не мога да простя за това,което й е дало.Поради тази причина много млади хора се спасяват в чужбина. правителството

45. pegas08 - Чувате ли , приятели?
22.08 23:50
Младежта проговори!
Велика България- не говори за фашисти , комунисти и всякаква измет...просто така си е учило момичето по история за Велика България. ...И се свлича... Иска отговор...Младежта пита! Българи отговорете...не спете! Иначе ще избягат! Ще има да си дискутираме до второ пришествие!

46. hikari - мисля, че боледуваме като нация.
22.08 23:51
Диагнозата за мен е чалга. България има проблем по-голям от оня в Криворазбраната цивилизация. Морален проблем. Ще ми опонирате, че проблемите, които описва Войников са също от морално естество. Бога ми - да стане да ни види! Знам, че има хора, които ще кажат - ето тая Хикари, пак взе да плюе чалгата... аз каквото си мисля за чалгата съм го казала в "Музикалната миграция" в блога ми. Нацията деградяса с Радка пиратка.Социалният експериментслед комунизъма успя.

47. evrazol - Абе
22.08 23:53
Говорите за липса на присъствие на родителите. Ами ако бяха умрели? Дали има статистика колко сираци са станали наркомани, ако е жив другия им родител. Наркоманиите са израз на безхаберие и простотия. Не на недоимък. Бил той финансов или в общуването. И не дилърите са ни криви. Двойния стандарт с който живеем е крив. Той обърква даже зрели хора. Едни неща изповядваме пред входната врата, други зад нея.

48. nessity - Ето за такава подкрепа говоря. :)
22.08 23:54
Ето за такава подкрепа говоря. :)

49. evrazol - И после pegas08
22.08 23:58
Първо арабина те е пратил в неговия ад. Той и не може да те прати в твоя. Ниско чело - много страх. Питай го тоя човек знае ли че в шериата е казано че в края на света мюсюлманите чакат да съди Христос. Или не му го казвай. Ще провери, ще се убеди и ще стане наркоман от разочарование.

Нещата опират само до възможност през първите седем години. След това се предполага да имаш ум. Ще ви разкажа една история
Веско е приятел на сина ми. Веднъж ми обясни че баща му бил неудачник, понеже за цял живот само за един апартамент бил изкарал. Другите бащи – е-хе-е. Попитах го: Колко имаш по математика? – Тройка. Кой е Дебелянов ? – не знам.
Е, казвам му. Баща ти е неудачник. Ти искаш мнението ти да се чува. Смяташ че си съвременен и познаваш света. Аз обаче мога да уважавам повече баща ти заради тъпия ви апартамент, щото тебе, дето задачата ти е да знаеш, няма за какво да те уважавам. Веско не дойде у нас повече от година. Казал на сина ми че го е срам.

50. hikari - когато липсва единият родител
00:05
е важно да се намери друг човек - модел за подражание. ако и другият родител го хване липсата - безхаберието и простотията са в градинката на възрастния, не на децата.
Не казвам че е лесно, евразол. Повярвай, знам какво говоря, целия ми живот от 22 години насам е минал в родителстване. Прекрасно разбрах и какво е да си сам родител, когато съпругът от първият ми брак почина. Знам и какво е да бъдеш опорната точка на целия си свят. И какво е да намериш единствената точка, която може да те направи здрав във кръста родител. Наистина е въпрос на лично присъствие. Винаги.

51. nessity - Казват, че всичко тръгва от роди...
00:06
Казват,че всичко тръгва от родителите.Но аз смятам,че не само те са виновни.Вярно.В израстването си,децата имаме родители и близки за примери.Но понякога тези примери не са добри.Уви.Наркоманите са отхвърлени от обществото,не само от родителите си.За това говоря.Повечето възрастни си мислят,че ние сме леко малоумни.(не всички възрастни)Всеки е бил на нашите години и си мидлят,че знаят какво ни е.Не.Не знаят.Не е възможно да узнаеш какво се крие в сърцето на човек,камоли на тийн.В тийнейджърска възраст ние не споделя от страх да не ни отхвърлят.

52. pegas08 - Съгласен с Хикари. Болестта на една нация.
00:07
Но не се ли говори за това в световен мащаб. На фона на икон. криза. Проф . Пантев пред парламента, като историк загатна за възможен изход...да не плашим децата...и аз няма да го споменавам . Хайтов пише , че овца като заболее и пускат кръв от ухото,като го резнат. Интересно на нас какво ще резнат...Езиците? Приятели, нека се върнем на мотото. Ще се обединим ли около него: "Трудолюбие
Добър пример,
Морал.
Нека гласуваме.
Моите млади приятели са доста препатили, но са трудолюбиви. Смятам , че дадохме добър пример в разговора, дано сме били полезни. Уверен съм, че трудният живот мъката, изпитанията...водят до пречистване на духа....ще се справят.
Да им пожелаем успех!

53. pegas08 - Неси, затова сме се събрали тука.
00:12
Нека блог .бг да чуе , а от тук и по цял свят, какво му е на сърцето на един млад човек.Излей мъката си или пък радостта.Чакаме!

54. pegas08 - Нека се включи и Пенсне, ако е тук.
00:16
Неси ти отговори на вечния въпрос. Защо момчетата не стават днешно време?
От тук се зароди идеята за тази дискусия.

55. hikari - В тийнейджърска възраст ние не споделя от страх да не ни отхвърлят.
00:17
това е истината. Родителите не познават масово децата си. Живеят с една въображаема представа за детето си такова каквото е в илюзиите им. Такова, каквото очакват да бъде. и О , Ужас! Детето било такова каквото е. Трябва да се научим да обичаме децата си такива каквито са, а не такива каквито си въобразяваме че са.
То си е казано - обичай ближния си като себе си.
Но дали ние като родители обичаме себе си? Дали наистина обичаме децата си? Или ги притежаваме?
Не са ли децата често средство за да реализираме болните си амбиции, формула да демонстрираме престиж, благосъстояние, положение в обществото...криворазбрана цивилизация!

56. pensne - Така е. Искрени благодарности и на ...
00:21
Така е.Искрени благодарности и на нея,и на теб.Тя сякаш каза вместо мен,това което аз исках.А за момчетат,вече вярвам,че има все някой нормален.

57. pegas08 - Благодаря на момичето,
00:32
коет брои звездите и се захласна и забрави за дискусията. Това е най-нормалното нещо , рефлекса на живота, това което ни прави сървайвъри...вечни.
Пример, говорих с Ванката мой приятел, завърши тази година средно, за момичете и живота и....о, небеса, ще ставам кум! Август, Ванката с бременна приятелка, ще готви сватба.Айде куме, като много бърбориш. Ванката реши един тежък проблем, мама и тати се поразвели, както казва Хикари , хлопнала им дъската и сега...първо..вай, вай, вай, после ...недей бре Иване, но като му казах на ванката за моя дядо какво направил на неговите години... същото. Така че напред приятели млади!
Няма да се плашите! Бъдете като моите великолепни братя и сестри които се включиха в дискусията посветена на вас!

58. pensne - Така е. Признавам се за виновна. ...
00:35
Така е.Признавам се за виновна.Броя звездите и все не мога да ги преброя.Ако някой успее,браво.

59. pegas08 - Отново на всички.Благодаря!
00:36
Не се предавай! До нови срещи!
http://www.youtube.com/watch?v=9OlVo-t54A4

60. nessity - И ето другия началник-Пегас се о...
00:38
И ето другия началник-Пегас се отказва точно на винала.Защото е бачкал каго ненормален.И защо за ония дето духа.Както се вика.Но какво да прави.

61. pegas08 - Пен, ще си прегърнеш
00:40
твоя принц и ще му пееш:"Don, t give up!" С това парче съм направил подвизи: хора съм връщал обратно, разстроени от мъка съм настройвал...изпити са взимали дори за трети път и т.н. Има целебен ефект. За всички добри хора. Не се предавай!

62. pensne - Да се надяваме, че има целебен еф...
00:47
Да се надяваме,че има целебен ефект.

63. pegas08 - Неси, не ме разсмивай.
00:48
И не се бъзикай с батко си. По това време хоро съм играл. Не разни данци- манци. Хоро със стъпки и ритъм. На градус , разбира се , което утежнява задачата. Така, че съм тук, не се бой.Почвам мръсните вицове.
цитирай
64. pegas08 - Пен , гледай и текста.
00:50
Не само картинката. Нали знаеш френски?

65. pegas08 - Към младежта.
00:52
Я да ви изпитам, полунощно така. По вампирски...Ауууу!
Каааааакво ррррразбрахте от дисссссссссскусията?
Поне за Ванката разбрахте ли? Оня с бебето. Как назорил скъпите си разведени тиквеници за родители? Голям пич е да знаете! Такъв да си вземете. Тоз кара на състезания с коли , та се къса.
Няма да вземате някакъв мухльо, дето не знае какво е презерватив. Абе не знам на Ванката казвах ли му?Не помня...Може да е бил втора употреба .Кой знае. Важното е, че ще има Иху ,Гинче!

66. pensne - Е, така де. Аз лично разбрах, че. . . ...
00:57
Е,така де.Аз лично разбрах,че...ами.Абе разбрах,че има и свестни хора.

67. nessity - Хахахаха, ей какъв купон става т...
00:59
Хахахаха,ей какъв купон става тука.

68. pegas08 - Браво, Пен, получаваш 6. Абе, направо матура ти давам
01:00
Няма нужда Г-жа Фандъкова да те изпитва. А ти знаеш ли коя е тя?

69. pensne - Позната ми е донякъде. Коя е тя?
01:06
Позната ми е донякъде.Коя е тя?

70. pegas08 - Ха-ха-ха! Сега ще ти кажа къде е купона?
01:11
Разбра ли защо Велика България рухнала. Навремето, мили дечица, когато било великото време, великите боляри на велика България, вземали велики парета, т. е. заплати.Ама си ги заработвали, готините.Първи в боя, с меча напред. На юг, север, запад ...на изток нямали сабмарин.
Те нямали и компас, т.е.логистика от разни военни блоговеи карали наред, на всички посоки.
Но не пиели вносен "Данон', както е ш...ната реклама, прости ми ..., но къркали люта ракия с мед. А мацките им? Пердашели се барабар с джентълмените. Децата , също. КЛас стани и почва кютекът.Такива ми ти работи...
Днешните боляри, също взиматъ много парета, но няма военни подвизи. Абе, пробват бронежилетки някъде, ама къде не знам!Такива ми ти работи. А хъзната празна. Пак няма да ви сменят дограмата от времето ичургу бай Тошо боил таркан Правешки.
Леееека нощ на децата,пожелава кумчо Пегас.

71. pensne - Я виж ти. Каква СЕРИозна история. Аз ...
01:17
Я виж ти.Каква СЕРИозна история.Аз знам за това,че българите са давали добри пари,а не че са взимали.Но и така става.И както написа Несито,батко Пегас лека,полека задрямва.

72. pegas08 - По скоро компа ще заспи,
01:20
неговата...юзерщина отколкото вечнобудния зомби-кон.Сега ще ви науча вас.

73. pegas08 - Меткай се на коня и литвай към звездите!
01:23
http://www.youtube.com/watch?v=qVraEdSZugw

74. nessity - Кво стана с мръсните вицове. Чакам!
01:34
Кво стана с мръсните вицове.Чакам!

75. pegas08 - Лека нощ!
01:39
Некст тайм!

снощната дискусия при Пегас - бъди какъвто си !!! - коментарите ни

1. pegas08
- Благодаря, Качак! Не на дрогата!
22.08 15:44

http://victoriavselena.blog.bg/zvezdi/2009/08/16/zashto-decata-pipat-ogynia.380623

2. pegas08
- Благодаря на Vanya70
22.08 16:02

за красивата китайска притча. Дискусията взе да ми харесва. Стана красива.Защо ги няма поетите?

3. pegas08
- Ето и от мен едно.
22.08 16:06

За митовете и още нещо.
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2009/08/17/formulata-311.381545

4. pegas08
- Готини, как сте? Добре дошли!
22.08 22:08

Поздрав към всички!
http://www.youtube.com/watch?v=uuFU1dojwFU

5. ka4ak
- Здравей!Ето ти и от мен!
22.08 22:12

http://victoriavselena.blog.bg/zvezdi/2009/08/16/zashto-decata-pipat-ogynia.380623

6. pegas08
- Привет, Качак. От твое име, нека започнем така:
22.08 22:15

Защо наркотиците завладяват обществото?Въпрос към тинейджъри.Вие сте!

7. aroundus
- WR
22.08 22:20

Най-накрая нещо се случва тук...


Защото са най-лесния начин да се почувстваш добре. Защото хората са достатъчно слаби, че да предпочетат приятна илюзия пред неприятна реалност. Хората на моята възраст взимат или за да бъдат "готини", да ги приемат в някаква група, или за да избягат в някаква красива лъжа. Винаги търсят най-лесното, най-ненатоварващото... и си плащат за това. Натоварващото учи, променя, възвисява.

8.
pegas08 - Към Качак, от мен.
22.08 22:21

Имаше дискусия при Хикари, Някакъв хубавец искаше да стане като В Холандия- разрешена мека дрога. Казах му да си ходи там Ти как мислиш?

9.
hikari -

бягство от самотата?
22.08 22:21

така правят всички?
забраненият плод?
страх ме е/скучно ми е да остана насаме с мен самия?
разочарован съм от липсата на родители/дом/нещо за което да се захвана?



10.
pegas08 - Хикари, радвам се , че си тук!
22.08 22:25

Благодаря и на момчетата.Към всички, каква е тази празнина, все пак. Човек не може ли отрана да започне да надделява над реалността. Не е ли до пример, донякъде. Боя се , че не останаха добри примери в общ. пространство, така наречено. Пример-Азис, мама мия?

11.
vanya70 - Защо ли... за наркотиците...?
22.08 22:30

http://www.youtube.com/watch?v=19whtWHDB3w

12.
pegas08 - Едно старо, но вечно парче!
22.08 22:30

Децата на революцията! Обърнете внимание на припева: "Те няма да ни излъжат."
Пожелавам на младите приятели, да не ги лъжат колкото нас!
Европейското мислене започва от максимата:"Подлагай всичко на съмниние!"

13.
hikari -

родителите днес не са добър пример
22.08 22:33

като цяло. проявяват доста малодушие и не са здрави в кръста. понякога се изисква да вземаш разтърсващи решения за да спасиш детето си. имам постинг за изкушението от греха. разделила съм пътя към грехопадението на няколко стъпки - твърдя, че когато е в началото има шанс да не се стигне до грешен избор. но къде е родителят в този момент? затова и направих рубриката - у4илище за родители, защото нещо не си вършим работата както трябва...



14.
evrazol - :)
22.08 22:35

Това не е европейското. Другаря Сталин имаше сходен девиз - Проверката е висша форма на доверие.

15.
pegas08 -

Препоръчвам на младите приятели тази
22.08 22:38

рубрика. Да знаят, че Хикари е мой учител и се гордея с това. Спасила ми е живота в труден момент, за което и благодаря.
Благодаря и на Ваня 70, за включването , знам че бърза, оценявам още повече.

16.
pegas08 - Благодаря на Евразол.
22.08 22:39

Първи сблъсък. От къде започва европейското мислене?

17.
pensne -

Добър вечер
22.08 22:41

Исками се всеки да посети този пост.Мисля се,че ще ви трогне и ще ви накара да оцените истинските неща.



http://nessity.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/22/pogrebenieto-na-edin-bashta.384330

18.
pegas08 - Въпроси към младите.
22.08 22:42

Ще бягате ли от тук?Страхувате ли се за живота си?КОлко пъти сте били свидетели на насилие в училище?

19.
pegas08 -

Пен, знам какво ти е миличко.
22.08 22:44

Затова те обичам. Не го ли разбра? Затова ти подавам ръка, а заедно с мен и всички мои борбени приятели!
И ти казваме:"С теб сме всички!"

20.
evrazol -

От имам идея и цел
22.08 22:45

И то не е европейско или азиатско мислене, а нормално състояние на нормален човек. Още тук вече теорията - Защо наркотиците завладяват обществото трябва да получи друга посока на търсене. Те са израз на малодушие.

21.
hikari -

от самото мислене
22.08 22:47

не напразно в 10 клас изучават Криворазбраната цивилизация. комплексарщината на провинциалиста от възродената римска империя нещо ми напомня на изпълненията на ония приятелчета в комедията на Добри Войников...
припомням

подобен за маловръстно дете, нововъзрождающий са народ има слабостта да са досягва повече до ония неща, които бият повече на очи. Тъй вънканшната лъскавина на работите прави му най-силни впечатления. Следствието е зето вместо самата причина, отражението - вместо самата същност. Повърхните впечатления оставят и повърхни познания: а от такива познания излизат криви разсъждения. От това и криви убеждения, които представят смешни умове. - предговора



22.
evrazol -


О-о
22.08 22:53


hikari - с този цитат уби рибата. Като че ли е писано вчера. И ако го приемем безрезервно за истина, защо мислещ човек ще прибегне до наркотиците? Т.е. отражението - вместо самата същност

23.
pegas08 -


Първи извод Евразол- наркотиците,
22.08 22:53

израз на малодушие- съгласен. Как се става мъж ли?Като няма казарма...какво да се прави?Казвайте? Как?
Някои кандидат мъжаги смятат като преспят с някоя по- голяма от тях, хоп - мъж!

24.
tit -


Късно ми е и нямам много време -
22.08 23:00


Влизам, подчертавам - напълно неподготвена!
Винаги съм смятала, че възпитанието на децата е преди всичко отговорност на родителите.
В този смисъл - мисля, че тряхното поведвние и характер проектират по някакъв начин нашите страхове и недостатъци

25.
evrazol -


Мъж се става по два начина
22.08 23:00


Трудно и по случайност, или с помощта на тате. По сходен начин се става и жена, само че с помощта на мама. Щото от казармата излизат и откровени педерунгели. Кризата на ценностите изглежда тласка децата ни на там. То и малодушието е неин продукт.

26.
hikari -


като се поеме отговорност
22.08 23:02


първо за себе си. после - за някой до теб. накрая - за групата. но всъщност така се става водач.



27.
pegas08 -

Благодаря на Хикари за
22.08 23:04

цитата от "Криворазбраната цивилизация".Имам впечатлението, че не им влияе много на младежите. Прекалено много време отделят на повърхностни неща. Не че ние сме различни.
Обобщавам,щом сме на последно място в едно заведение, нещо ни куца. кАКВО Е ТО?
И тук се питам като Паисий- не сме ли и ние от тях? Ако някой зъл дух ни е тормозел досега, не беше ли време да го издухаме на някъде? Ами, защо ли не викнахме Ловци на духовете?


28.
pegas08 - Пак питам всички. Защо сме на последно място

22.08 23:10
европейци?Мой отговор:Защото така ни е добре. Стигам до Хикари. Къде са водачите и как се става лидер в едно общество?Мой цитат, сори:"Мозъкът отиде в световната клоака, Тълпата Лидер чака, има да си чака!"


29.
pegas08 - Питам младите:

22.08 23:12

"Мечтаете ли за по- добър свят, какъв? Какво знаете за Утопия?

30.
hikari -

сложна самоидентификация
22.08 23:12

издирват се ценности.
но те приятели са си там, където винаги са били.
само трябва да отворим очи и да прогледнем.
само трябва да изберем между кръста и хаоса.



31.
tit -

как да поеме отговорност някой, ...
22.08 23:14

как да поеме отговорност някой, свикнал родителите му да премитат пътечката пред него;
или непрекъснато контролиран - да не сбърка,

32.
pegas08 -


Тит, добре дошла и на теб.
22.08 23:14

Винаги си в час.Казват:"Родителите нямат време за децата" Контратеза :"А как имат време да ги правят?"

33.
hikari -


водачи в меркантилно общество?
22.08 23:17

обществото заслужава водачите си.
месия не ни трябва. ще си го разпнем.



34.
evrazol -
Контра тезата не е контра
22.08 23:19
За отглеждането и за възпитанието им имат точно толкова време колкото имат за да ги направят:)

35.
pegas08 -

Отиваме при Хикари:Кръст или хаос.
22.08 23:20

Хикари, каня се да те питам , откакто влезе в сайта. Днес Чета при Валсодар какво е Джихад- все хубави неща. Но това е полумесец, ти предлагаш кръста, Някой Буда и т. н. Как да обясним на децата накъде е правия път.
Прости ме за профанизацията, пак ще се цитирам, но не става ли като при Буридановото магаре- гладни накрая, и жадни единственно за Мадона?
Моля, не ми се сърди, това е провокация, заради учениците.

36.
ka4ak -

Това мисля!
22.08 23:23

pegas08 написа:

Имаше дискусия при Хикари, Някакъв хубавец искаше да стане като В Холандия- разрешена мека дрога. Казах му да си ходи там Ти как мислиш?


СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!

П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!СЕГА 2009Г СРЕДНАТА ВЪЗРАС НА ПЪРВИ ДОПИР Е ПАДНАЛА С БЛИЗО ГОДИНА!

37. pegas08
-

Евразол. За едното от двете неща ,
22.08 23:26

много акъл не се иска.Едно време слушах един велик хит:"Ц...та, берекетлия, народила цяла сюрия, все левскари , все мъжкари, а бащата съдията." Защо при братския китайски народ се регулират тези неща, а ние все в името на вимето предизборно, не можем.

38.
hikari -

знам, че е заради децата
22.08 23:26

1.ще отговоря на въпроса с въпрос - защо сме се родили на тази географска ширина? защо сме българи?

2. Буда и Мохамед са учители. Христос е самият Бог. Ако имаш възможност да пиеш вода от извора или вода от контейнер - кое ще избереш?



39.
pegas08 -

Хикари, питам арабин братко ако не ти спазвам
22.08 23:30

ритуали и прочие, но си спазвам християнските ценности, къде отивам. Едвам ме дочака да питам и ме изпрати в ада.

40.
tit -

азкоментирах джихада днес на две ...
22.08 23:30

аз коментирах джихада днес на две места.Валсодар постави въпроса - дали знаем, не - дали приемаме.
Но този блог е филосовски - не мисля, че целта му беше проповедническа.
Но ме подсещаш - защо те успявт да мотивират младежите си!
Виждат ли в нашето поведение нашите деца пример за християнски добродетели?

41.
hikari -

На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
22.08 23:33
за тази слабост в кръста става дума.
но то е не просто липса на общуване.
според мен е липса на присъствие.
не само физическо. духовно.
ако трябва да се откупваш с дрънкулки и стотинки затова че все те няма - какъв родител си?
родителството е мисия. никоя лична жертва не е достатъчна когато си станал родител. така че - моля, не си говорим за прехраната, не си говорим за лична реализация.


42.
pegas08 -

Питам младите
22.08 23:36

КОга българинът е бил щастлив от 681г. до 2009г.?
Да се върна на водачите и последното ни местенце европейско мило и вечно. Защо един кандидат водач народен наш не отговори на прост въпрос ала Окам, кога братче, ще ме изкараш малко преди ... да кажем ...Холандия, а?
Качак благодаря за влизането. Преди време споделих, сега не съм се променил, дилърите до стената и лично ги елиминирам. Ставам за палач.

43.
hikari -

не е ад България
22.08 23:37

земя на кръстопът е.



44.
nessity -

Аз приемам нещата реално. За съж...
22.08 23:43

Аз приемам нещата реално.За съжаление виждам как Велика България се свлича пред очите ми.Обичам родината си.Но не мога да простя за това,което й е дало.Поради тази причина много млади хора се спасяват в чужбина. правителството

45.
pegas08 -

бъди животно - по-добре две

Всеки знае статуята с трите маймуни - първата си покрива очите, втората - ушите, а третата - устата. Посланието е - не гледай зло, не слушай зло, не говори зло.
Това не е лоша цел при съставянето на преценка. Но когато си говорим за медии, трябва ли да си закриваме очите и ушите за всяка медия, която пълни програмата си с прелюбодейства, жертвоприношения на деца, канибализъм, обезглавяване, прелъстяване, хладнокръвни убийства? звучи гнусно нали? но това, си е голяма част от филмите с които ни облъчват.
Отговорът ми е не. Може да ви прозвучи провокативно - но по тази причина трябва да отхвърлим и Библията - защото тя съдържа разкази за всичките тези неща. Сексът, насилието и духовните борби са част от Писанието, защото са част от живота. Затова трите маймунки не са най-добрият модел за подражание в живота. Нито щраусът, който си зарива главата в пясъка, за да избегне действителността.
Исус ни предлага една по-добра двойка животни, от които да се поучим - когато изпраща учениците си в реалният свят им казва: "Бъдете прозорливи като змиите и чисти като гълъбите" - Матей 10:16.
Това означава да бъдем достатъчно умни да прозрем отвъд опаковката и да осъзнаем съдържанието, което се опитат да ни пробутат и да насочим вниманието си към посланието на филма. Така ще можем да бъдем чисти като гълъбите - като отказваме да приемаме послания или опаковки, които да мърсуват с любовта ни към Бога.
С две думи - не мога да си позволя да гледам филм, който провокира в мен животински страсти. Нямам потребност от принизяване, предпочитам да не обременявам душата си с изпражненията на някое извратено изчадие, което се мисли за творец.

Киното като център за лечение на пиромани или защо не искам да гледам определени филми

Да разчиташ на други да вземат решение вместо теб дали да гледаш някой филм или не е грешка. Може да изгориш по-бързо отколкото в център за лечение на пиромани. Но да получиш информация, която ще ти помогне сам да вземеш решение е страхотна идея.
Но как да преценяваш кое е приемливо и кое не е приемливо, когато става въпрос за филмите? Тъй като се имам за човек, който има взаимоотношения с Бога и се опитвам да живея по Неговите стандарти си налагам да избягвам някои филми.
Ще започна с очевидните неща. Има четири вида филми, които изпитвам отвращение да гледам и смятам, че ще омърся душата си ако позволя да проникнат в съзнанието ми.

Това са:

1. Богохулни филми
2. Окултни филми
3. Извратени филми
4. Софт и хард порно.

1. Какво наричам богохулни филми? Това са филми, които се подиграват с Бога и Исус, представят Бога в отрицателна светлина или показват неуважение към Него. Спомням си че имаше един филм, който даваха по телевизията за двама паднали ангели, които се опитват да надхитрят Бога /игран от жена/, и да се върнат в небето. Един друг ангел във филма представя как Бог прави няколко грешки преди накрая да усъвършенствува Адам като същество. Ха ха ха. много смешно. и тъпо. Има много неща, на които да се смеем в този свят. Бог не е сред тях.

2. Окултните филми будят отвращение в мен. Ясно е, че има разлика между това да практикуваш окулта и да гледаш филми за него. Някои от филмите, които бълва Холивуд за тийнейджъри са си бъкани с послания, които правят тези отвратителни неща да изглеждат забавни, вълнуващи и в крайна сметка - приемливи.... Ха,ха,ха. Не мога да си представя как Исус Христос ще седне в киносалона с група тийнове и ще гледа "Седем" или "Мълчанието на агнетата" докато хрупа пуканки... Много смешно нали?

3. Извратените филми. Това са филмите, които те карат да клатиш глава и да се питаш - що за извратен мозък може да измисли тази гадост?! От тая категория са филми, като този, в който един психопат убиец се преоблича като дядо Коледа и коли семейства по време на празниците - и филми, които използват канибализма или малтретирането на деца като източник за смях и качване на адреналина. Отврат.

Между другото тука цензурата действа супер странно. Някои филми за деца над 13 години са пълни със сексуални и кървави сцени, а други - забранени за деца до 18 години имат по-малко секс и насилие от повечето филми, свободни за гледане от по-малките. Какво доверие да има родителят в официалния цензуриращ орган като гледаме рекламите по билбордовете по улиците и по оградите на училищата?

4. софт порното - говоря за филми, които малко или много са компилация от сексуални сцени. Някои родители направо подценяват ефекта от лекото порно и допускат децата им да ги гледат. Това са ония филми, които ни ги поднасят в късните часове по кабеларките и не само там. За твърдото порно какво да говорим. Целта на тези филми е да разпалват сексуалните фантазии. За мен посланието им е ясно - мъжът и жената са животни!!! Е, ама на мен не ми трябва да гледам животни, които се съвъкупяват. Това не само не буди фантазиите ми ами и ме унижава/вбесява. Точка.

Разговор с pegas08 - анкетата

1. Знаете ли за романа "Лолита"?
Тъжна история за една споделена забранена страст. Все пак повече ме е докоснала друга една книга - "Нежна е нощта" на Скот Фицджералд. Ако в романа "Лолита" пастрокът е този, който става любовник на дъщерята, в "Нежна е нощта" прелюбодеецът е собственият кръвен баща... но страстта още не е любов, нали?

2. Има ли безумна любов.Ако не е безумна, това любов ли е?
Има. Любовта на Исус към хората. На кръстта в мъки и страдание страстно се е молил Бог да прости на мъчителите и предателите му. Колкото до това, което ние наричаме любов обикновено се оказва притежание....

3.Колко деца мечтаете да имате?
Засега имам четири родени от мен, още две, които считам за свои - дарени ми от Бога деца и много ученици, които наричам свои деца... например, твърдя, че вече съм баба на един мъничък Антонио, които е син на моя ученичка, която ме възприема като духовна майка...е, възрастта в случая няма значение...

4.На колко години бихте се" бракували"?
Лично аз се бракувах на 19 а на 20 вече родих сина си. Сега - във втория си брак го направих със същата решителност както при първия... може би със също толкова неизвестни...не е важно на колко си години, а как възприемаш връзката си. Казано е заедно в радости и скърби... как може да се определи кога ще си готов да споделиш целият си живот с любимия си?

5.Бихте ли сключили "предбрачно споразумение"?
Ако беше важно за съпруга ми - да.

6.Какво ще кажете за "семейния" живот в Холивуд?
Парад на суетата. Но и там живеят хора. Ако човек се абстрахира от изкушенията има шанс да направи здраво семейство и при абсурдни условия. Не е невъзможно - въпрос на дух е. Не бива да се забравя, че християнското семейство е тайнство и е благословено от Светия дух. Все пак никъде не е казано, че няма да има изкушения по пътя. ... в радости и скърби. Заедно. Суетата е само един от многото демони в Холивуд. Така че - не е за завиждане.

7.Бихте ли изневерили?Защо?
Не. Нямам потребност.

8. Кога една връзка става сериозна?
Когато поемеш отговорност за живота на човека до теб.

9.Как оценявате днешните си връстници?
Моите връстници са хората около 40-те. Бива си ни. Оказахме се държеливи, въпреки цената, която платихме за илюзиите си.

10.Каква е "модата'в любовта?
Хоро не остарява, казвала баба ми Ела, на която дължа името си. Модите идват и си отиват остава присъствието. Дали присъстваш в живота на любимия.

11.Има ли платонична любов?А виртуална?
Има разбира се. Любовта има много измерения.

12.Трябва ли да си остане вируална?
Зависи от обстоятелствата. Но обстоятелствата са хоризонт, както казвам в стихотворението си Изборът.

13.Има ли учител(учителка), в който) която бихте се влюбили?
Влюбвала съм се и съм изживявала любовта си. Така се случи че съм била и колега и преподавател на съпруга си. За нас е нормално.

14.За компромисите.
Винаги, с много любов. Единственият компромис, който не бива да се прави е с насилието.

15.Червената линия(границата)
Няма граници.

Съвет към връстниците.
Моите връстници? Да не спират да обичат и когато станат на 104. А тийнейджърите - да бързат бавно. И от най-неразрешимите бъркотии има изход. Няма невъзможни неща.


Заб. доп. въпроси, зададени към победителите в конкурса "Българският Йети"- пост 303 - коментари.
Подгответе се добре, да не се излагаме, в добър тон... и никакви ... да не ми се мяркат, ОК? 22.08.22ч. Заповядайте;: пряко или задочно...Да живее България!

Пегас, препрочетох анкетата, която попълних в отговор на съобщението ти по повод виртуалната дискусия с тийнейджърите и реших да я пусна в публичното пространство. Вярно, че част от въпросите и отговорите се получиха твърде лични, но след като го обсъдихме със съпруга ми решихме, че може би има смисъл не само тийнейжъри да си зададат и да си отговорят на въпросите.
Автор: hikari Категория: Тя и той
Прочетен: 41 Коментари: 5 Гласове:
4

Тагове: всичко е любов
Последна промяна: 20.08 17:55

Гласувай за този постинг: Вече сте гласували!