сряда, 26 август 2009 г.

и коментарите към нея....

0rth0d0x - hikari
18.08 14:11
това истина ли е???
цитирай
Изтрий
2. hikari - изнасилването на деца ли?
18.08 14:13
истина е. колкото до статията, не се съмнявам, че някой изтрещял фанатик си е позволил да го каже публично, след като е коментирано и в Конгреса. потресаваща е липсата на отношение, от страна на общественото мнение. поводът да започна да пиша за хомосексуализма беше един постинг на Кастиел за историята с българския журналист наръган от непълнолетен виетнамец след като четири пъти го е приемал в дома си за да се възползва от услугите му.
цитирай
Редактирай | Изтрий
3. 0rth0d0x - hikari
18.08 14:20
След малко ще постна нещо,ако искаш хвърли едно око...сега ще разровя Гугъл,за по-голяма достоверност...
Бесен съм!!!
цитирай
Изтрий
4. hikari - до ортодокс
18.08 15:37
благодаря, че намери първоизточника,
а аз се съмнявах, че някой се опитва да ме провокира, защото отвреме навреме ми пускат странни анонимни коментари. всъщност жалко, че нещо с такава давност е върнато към живот, но понякога сблъсъкът на информации провокира към размисъл. Аз съм убедена, че авторът на статията е бил някакъв изтрещял маниак и фанатик, точно както ми изглеждат извратени фанатизираните преследвачи на хомосексуалисти в Ирак. Насилието отвращава. За мен остава актуален проблема с критичната съдба на децата, заставени да оцеляват в развратеният ни свят.
цитирай
Редактирай | Изтрий
5. pontis - Има смисъл
18.08 16:15
Hikari, има смисъл от твоя постинг, без съмнение, но по-скоро важно е това, което ти си написала, не толкова цитата, който без съмнение не се нуждае от коментар.
Извратеността се шири навсякъде и има много лица. Трябва да се научим да ги разпознаваме. Без значение на пола и сексуалната й ориентация. Защото тя, за съжаление, не е привилегия на никое общество или група.
Напоследък, обаче, се приема с все повече безразличие. А безразличието стана знаме на нашето общество- на медии, политици, попове, учители, министри, прокурори, съдии и прочие.

Дано това, което пишеш, не е глас в пустиня.
цитирай
Изтрий
6. sashamarkova - наистина е "изтрещял маниак и фанатик", писалият тази статия
18.08 16:33
шокираща е с арогантността си, най-малкото!

моя позната казваше "по-добре открит гей, отколкото само характер на гей" /"казваше", защото вече живее в Англия и ми е любопитно дали там е открила истински! мъже, тук нямаше време и търпение повече да ги търси:)/
цитирай

Няма коментари:

Публикуване на коментар