сряда, 26 август 2009 г.

- снощната дискусия при Пегас - бъди какъвто си !!! - коментарите ни- 2

44. nessity - Аз приемам нещата реално. За съж...
22.08 23:43
Аз приемам нещата реално.За съжаление виждам как Велика България се свлича пред очите ми.Обичам родината си.Но не мога да простя за това,което й е дало.Поради тази причина много млади хора се спасяват в чужбина. правителството

45. pegas08 - Чувате ли , приятели?
22.08 23:50
Младежта проговори!
Велика България- не говори за фашисти , комунисти и всякаква измет...просто така си е учило момичето по история за Велика България. ...И се свлича... Иска отговор...Младежта пита! Българи отговорете...не спете! Иначе ще избягат! Ще има да си дискутираме до второ пришествие!

46. hikari - мисля, че боледуваме като нация.
22.08 23:51
Диагнозата за мен е чалга. България има проблем по-голям от оня в Криворазбраната цивилизация. Морален проблем. Ще ми опонирате, че проблемите, които описва Войников са също от морално естество. Бога ми - да стане да ни види! Знам, че има хора, които ще кажат - ето тая Хикари, пак взе да плюе чалгата... аз каквото си мисля за чалгата съм го казала в "Музикалната миграция" в блога ми. Нацията деградяса с Радка пиратка.Социалният експериментслед комунизъма успя.

47. evrazol - Абе
22.08 23:53
Говорите за липса на присъствие на родителите. Ами ако бяха умрели? Дали има статистика колко сираци са станали наркомани, ако е жив другия им родител. Наркоманиите са израз на безхаберие и простотия. Не на недоимък. Бил той финансов или в общуването. И не дилърите са ни криви. Двойния стандарт с който живеем е крив. Той обърква даже зрели хора. Едни неща изповядваме пред входната врата, други зад нея.

48. nessity - Ето за такава подкрепа говоря. :)
22.08 23:54
Ето за такава подкрепа говоря. :)

49. evrazol - И после pegas08
22.08 23:58
Първо арабина те е пратил в неговия ад. Той и не може да те прати в твоя. Ниско чело - много страх. Питай го тоя човек знае ли че в шериата е казано че в края на света мюсюлманите чакат да съди Христос. Или не му го казвай. Ще провери, ще се убеди и ще стане наркоман от разочарование.

Нещата опират само до възможност през първите седем години. След това се предполага да имаш ум. Ще ви разкажа една история
Веско е приятел на сина ми. Веднъж ми обясни че баща му бил неудачник, понеже за цял живот само за един апартамент бил изкарал. Другите бащи – е-хе-е. Попитах го: Колко имаш по математика? – Тройка. Кой е Дебелянов ? – не знам.
Е, казвам му. Баща ти е неудачник. Ти искаш мнението ти да се чува. Смяташ че си съвременен и познаваш света. Аз обаче мога да уважавам повече баща ти заради тъпия ви апартамент, щото тебе, дето задачата ти е да знаеш, няма за какво да те уважавам. Веско не дойде у нас повече от година. Казал на сина ми че го е срам.

50. hikari - когато липсва единият родител
00:05
е важно да се намери друг човек - модел за подражание. ако и другият родител го хване липсата - безхаберието и простотията са в градинката на възрастния, не на децата.
Не казвам че е лесно, евразол. Повярвай, знам какво говоря, целия ми живот от 22 години насам е минал в родителстване. Прекрасно разбрах и какво е да си сам родител, когато съпругът от първият ми брак почина. Знам и какво е да бъдеш опорната точка на целия си свят. И какво е да намериш единствената точка, която може да те направи здрав във кръста родител. Наистина е въпрос на лично присъствие. Винаги.

51. nessity - Казват, че всичко тръгва от роди...
00:06
Казват,че всичко тръгва от родителите.Но аз смятам,че не само те са виновни.Вярно.В израстването си,децата имаме родители и близки за примери.Но понякога тези примери не са добри.Уви.Наркоманите са отхвърлени от обществото,не само от родителите си.За това говоря.Повечето възрастни си мислят,че ние сме леко малоумни.(не всички възрастни)Всеки е бил на нашите години и си мидлят,че знаят какво ни е.Не.Не знаят.Не е възможно да узнаеш какво се крие в сърцето на човек,камоли на тийн.В тийнейджърска възраст ние не споделя от страх да не ни отхвърлят.

52. pegas08 - Съгласен с Хикари. Болестта на една нация.
00:07
Но не се ли говори за това в световен мащаб. На фона на икон. криза. Проф . Пантев пред парламента, като историк загатна за възможен изход...да не плашим децата...и аз няма да го споменавам . Хайтов пише , че овца като заболее и пускат кръв от ухото,като го резнат. Интересно на нас какво ще резнат...Езиците? Приятели, нека се върнем на мотото. Ще се обединим ли около него: "Трудолюбие
Добър пример,
Морал.
Нека гласуваме.
Моите млади приятели са доста препатили, но са трудолюбиви. Смятам , че дадохме добър пример в разговора, дано сме били полезни. Уверен съм, че трудният живот мъката, изпитанията...водят до пречистване на духа....ще се справят.
Да им пожелаем успех!

53. pegas08 - Неси, затова сме се събрали тука.
00:12
Нека блог .бг да чуе , а от тук и по цял свят, какво му е на сърцето на един млад човек.Излей мъката си или пък радостта.Чакаме!

54. pegas08 - Нека се включи и Пенсне, ако е тук.
00:16
Неси ти отговори на вечния въпрос. Защо момчетата не стават днешно време?
От тук се зароди идеята за тази дискусия.

55. hikari - В тийнейджърска възраст ние не споделя от страх да не ни отхвърлят.
00:17
това е истината. Родителите не познават масово децата си. Живеят с една въображаема представа за детето си такова каквото е в илюзиите им. Такова, каквото очакват да бъде. и О , Ужас! Детето било такова каквото е. Трябва да се научим да обичаме децата си такива каквито са, а не такива каквито си въобразяваме че са.
То си е казано - обичай ближния си като себе си.
Но дали ние като родители обичаме себе си? Дали наистина обичаме децата си? Или ги притежаваме?
Не са ли децата често средство за да реализираме болните си амбиции, формула да демонстрираме престиж, благосъстояние, положение в обществото...криворазбрана цивилизация!

56. pensne - Така е. Искрени благодарности и на ...
00:21
Така е.Искрени благодарности и на нея,и на теб.Тя сякаш каза вместо мен,това което аз исках.А за момчетат,вече вярвам,че има все някой нормален.

57. pegas08 - Благодаря на момичето,
00:32
коет брои звездите и се захласна и забрави за дискусията. Това е най-нормалното нещо , рефлекса на живота, това което ни прави сървайвъри...вечни.
Пример, говорих с Ванката мой приятел, завърши тази година средно, за момичете и живота и....о, небеса, ще ставам кум! Август, Ванката с бременна приятелка, ще готви сватба.Айде куме, като много бърбориш. Ванката реши един тежък проблем, мама и тати се поразвели, както казва Хикари , хлопнала им дъската и сега...първо..вай, вай, вай, после ...недей бре Иване, но като му казах на ванката за моя дядо какво направил на неговите години... същото. Така че напред приятели млади!
Няма да се плашите! Бъдете като моите великолепни братя и сестри които се включиха в дискусията посветена на вас!

58. pensne - Така е. Признавам се за виновна. ...
00:35
Така е.Признавам се за виновна.Броя звездите и все не мога да ги преброя.Ако някой успее,браво.

59. pegas08 - Отново на всички.Благодаря!
00:36
Не се предавай! До нови срещи!
http://www.youtube.com/watch?v=9OlVo-t54A4

60. nessity - И ето другия началник-Пегас се о...
00:38
И ето другия началник-Пегас се отказва точно на винала.Защото е бачкал каго ненормален.И защо за ония дето духа.Както се вика.Но какво да прави.

61. pegas08 - Пен, ще си прегърнеш
00:40
твоя принц и ще му пееш:"Don, t give up!" С това парче съм направил подвизи: хора съм връщал обратно, разстроени от мъка съм настройвал...изпити са взимали дори за трети път и т.н. Има целебен ефект. За всички добри хора. Не се предавай!

62. pensne - Да се надяваме, че има целебен еф...
00:47
Да се надяваме,че има целебен ефект.

63. pegas08 - Неси, не ме разсмивай.
00:48
И не се бъзикай с батко си. По това време хоро съм играл. Не разни данци- манци. Хоро със стъпки и ритъм. На градус , разбира се , което утежнява задачата. Така, че съм тук, не се бой.Почвам мръсните вицове.
цитирай
64. pegas08 - Пен , гледай и текста.
00:50
Не само картинката. Нали знаеш френски?

65. pegas08 - Към младежта.
00:52
Я да ви изпитам, полунощно така. По вампирски...Ауууу!
Каааааакво ррррразбрахте от дисссссссссскусията?
Поне за Ванката разбрахте ли? Оня с бебето. Как назорил скъпите си разведени тиквеници за родители? Голям пич е да знаете! Такъв да си вземете. Тоз кара на състезания с коли , та се къса.
Няма да вземате някакъв мухльо, дето не знае какво е презерватив. Абе не знам на Ванката казвах ли му?Не помня...Може да е бил втора употреба .Кой знае. Важното е, че ще има Иху ,Гинче!

66. pensne - Е, така де. Аз лично разбрах, че. . . ...
00:57
Е,така де.Аз лично разбрах,че...ами.Абе разбрах,че има и свестни хора.

67. nessity - Хахахаха, ей какъв купон става т...
00:59
Хахахаха,ей какъв купон става тука.

68. pegas08 - Браво, Пен, получаваш 6. Абе, направо матура ти давам
01:00
Няма нужда Г-жа Фандъкова да те изпитва. А ти знаеш ли коя е тя?

69. pensne - Позната ми е донякъде. Коя е тя?
01:06
Позната ми е донякъде.Коя е тя?

70. pegas08 - Ха-ха-ха! Сега ще ти кажа къде е купона?
01:11
Разбра ли защо Велика България рухнала. Навремето, мили дечица, когато било великото време, великите боляри на велика България, вземали велики парета, т. е. заплати.Ама си ги заработвали, готините.Първи в боя, с меча напред. На юг, север, запад ...на изток нямали сабмарин.
Те нямали и компас, т.е.логистика от разни военни блоговеи карали наред, на всички посоки.
Но не пиели вносен "Данон', както е ш...ната реклама, прости ми ..., но къркали люта ракия с мед. А мацките им? Пердашели се барабар с джентълмените. Децата , също. КЛас стани и почва кютекът.Такива ми ти работи...
Днешните боляри, също взиматъ много парета, но няма военни подвизи. Абе, пробват бронежилетки някъде, ама къде не знам!Такива ми ти работи. А хъзната празна. Пак няма да ви сменят дограмата от времето ичургу бай Тошо боил таркан Правешки.
Леееека нощ на децата,пожелава кумчо Пегас.

71. pensne - Я виж ти. Каква СЕРИозна история. Аз ...
01:17
Я виж ти.Каква СЕРИозна история.Аз знам за това,че българите са давали добри пари,а не че са взимали.Но и така става.И както написа Несито,батко Пегас лека,полека задрямва.

72. pegas08 - По скоро компа ще заспи,
01:20
неговата...юзерщина отколкото вечнобудния зомби-кон.Сега ще ви науча вас.

73. pegas08 - Меткай се на коня и литвай към звездите!
01:23
http://www.youtube.com/watch?v=qVraEdSZugw

74. nessity - Кво стана с мръсните вицове. Чакам!
01:34
Кво стана с мръсните вицове.Чакам!

75. pegas08 - Лека нощ!
01:39
Некст тайм!

Няма коментари:

Публикуване на коментар