сряда, 26 август 2009 г.

Разговор с pegas08 - анкетата

1. Знаете ли за романа "Лолита"?
Тъжна история за една споделена забранена страст. Все пак повече ме е докоснала друга една книга - "Нежна е нощта" на Скот Фицджералд. Ако в романа "Лолита" пастрокът е този, който става любовник на дъщерята, в "Нежна е нощта" прелюбодеецът е собственият кръвен баща... но страстта още не е любов, нали?

2. Има ли безумна любов.Ако не е безумна, това любов ли е?
Има. Любовта на Исус към хората. На кръстта в мъки и страдание страстно се е молил Бог да прости на мъчителите и предателите му. Колкото до това, което ние наричаме любов обикновено се оказва притежание....

3.Колко деца мечтаете да имате?
Засега имам четири родени от мен, още две, които считам за свои - дарени ми от Бога деца и много ученици, които наричам свои деца... например, твърдя, че вече съм баба на един мъничък Антонио, които е син на моя ученичка, която ме възприема като духовна майка...е, възрастта в случая няма значение...

4.На колко години бихте се" бракували"?
Лично аз се бракувах на 19 а на 20 вече родих сина си. Сега - във втория си брак го направих със същата решителност както при първия... може би със също толкова неизвестни...не е важно на колко си години, а как възприемаш връзката си. Казано е заедно в радости и скърби... как може да се определи кога ще си готов да споделиш целият си живот с любимия си?

5.Бихте ли сключили "предбрачно споразумение"?
Ако беше важно за съпруга ми - да.

6.Какво ще кажете за "семейния" живот в Холивуд?
Парад на суетата. Но и там живеят хора. Ако човек се абстрахира от изкушенията има шанс да направи здраво семейство и при абсурдни условия. Не е невъзможно - въпрос на дух е. Не бива да се забравя, че християнското семейство е тайнство и е благословено от Светия дух. Все пак никъде не е казано, че няма да има изкушения по пътя. ... в радости и скърби. Заедно. Суетата е само един от многото демони в Холивуд. Така че - не е за завиждане.

7.Бихте ли изневерили?Защо?
Не. Нямам потребност.

8. Кога една връзка става сериозна?
Когато поемеш отговорност за живота на човека до теб.

9.Как оценявате днешните си връстници?
Моите връстници са хората около 40-те. Бива си ни. Оказахме се държеливи, въпреки цената, която платихме за илюзиите си.

10.Каква е "модата'в любовта?
Хоро не остарява, казвала баба ми Ела, на която дължа името си. Модите идват и си отиват остава присъствието. Дали присъстваш в живота на любимия.

11.Има ли платонична любов?А виртуална?
Има разбира се. Любовта има много измерения.

12.Трябва ли да си остане вируална?
Зависи от обстоятелствата. Но обстоятелствата са хоризонт, както казвам в стихотворението си Изборът.

13.Има ли учител(учителка), в който) която бихте се влюбили?
Влюбвала съм се и съм изживявала любовта си. Така се случи че съм била и колега и преподавател на съпруга си. За нас е нормално.

14.За компромисите.
Винаги, с много любов. Единственият компромис, който не бива да се прави е с насилието.

15.Червената линия(границата)
Няма граници.

Съвет към връстниците.
Моите връстници? Да не спират да обичат и когато станат на 104. А тийнейджърите - да бързат бавно. И от най-неразрешимите бъркотии има изход. Няма невъзможни неща.


Заб. доп. въпроси, зададени към победителите в конкурса "Българският Йети"- пост 303 - коментари.
Подгответе се добре, да не се излагаме, в добър тон... и никакви ... да не ми се мяркат, ОК? 22.08.22ч. Заповядайте;: пряко или задочно...Да живее България!

Пегас, препрочетох анкетата, която попълних в отговор на съобщението ти по повод виртуалната дискусия с тийнейджърите и реших да я пусна в публичното пространство. Вярно, че част от въпросите и отговорите се получиха твърде лични, но след като го обсъдихме със съпруга ми решихме, че може би има смисъл не само тийнейжъри да си зададат и да си отговорят на въпросите.
Автор: hikari Категория: Тя и той
Прочетен: 41 Коментари: 5 Гласове:
4

Тагове: всичко е любов
Последна промяна: 20.08 17:55

Гласувай за този постинг: Вече сте гласували!

1 коментар:

  1. Искам да използвам тази възможност, за да оценя д-р Екпен за добрата работа, която той прави по света, много от вас трябва да са преди него и какво прави. Причината, поради която аз го оценявам на този сайт, е, че може би някой там е изправен пред същото предизвикателство и той / тя не знае какво да направи след това, за да реши проблема, д-р Екпен е чудесно заклинание и приятелски ако имате проблем с брака си, можете да се свържете с него по правилния начин и той ще бъде облечен да ви помогне. Свържете се с него сега по електронната поща на ekpentemple@gmail.com или на Whatsaap +2347050270218.

    ОтговорИзтриване